معرفی ۱۰ مدل تم تولد پسرانه

او در نقد خود نوشت: «نکته خوب در مورد فیلم این است که در عین ترسناک بودن داستان جذابی برای گفتن دارد. فیلم نظرات مثبت منتقدان بسیاری را به خود اختصاص داد به گونهای که آن را فیلمی ابرقهرمانی بدون ابرقهرمان خواندند. ریچارد روپر در شیکاگو سان-تایمز، چهار ستاره کامل به فیلم داد. فیلیپس دو و نیم ستاره از چهار ستاره به فیلم داده و دربارهاش نوشته: «صحنههای ترسناک فیلم همه شبیه به هم هستند. مارک کرمد در گاردین، چهار ستاره از پنج ستاره به فیلم داد و آن را اثری پرجوشوخروش دانست. تقریباً 75 سال از ظهور همین شخصیت جرم ستیز در صحنهی سینما میگذرد و لباس بتمن از آن روزگار تاکنون تغییرات متعددی را به خویش دیده عکس لباس بتمن پسرانه است.

اما تنها اندازه های این لباس را نمی توان این میزان ها دانست و می توانید لباس گزینه حیث خود را در سایز و اندازه اندام خویش هم خریداری نمایید. در آتلانتیک، نظر متوسطی دربارهٔ فیلم داشت و صحنههای ترسناک فیلم را جذاب توصیف کرد و در بخشی از نقد خود نوشت: «آن از دسته فیلمهای ترسناک قابل احترام است که به شیوهای کلاسیک بیننده را میترساند و برای ایجاد این صحنهها از جلوههای ویژه کامپیوتری استفاده نمیکند. راتن تومیتوز گزارش کرد که ۸۵٪ منتقدان نظر مثبتی نسبت به فیلم داشتهاند که این میانگین از روی ۳۱۷ نقد بهدست آمده و در مجموع نمره ۷٫۲/۱۰ را نصیب فیلم میکند. پیدا کردن ارزان ترین قیمت تابلوی نقاشی رنگ روغن طرح جوکر کد 01 در میان فروشگاه های اینترنتی ایران، همچین می توانید نقد و بررسی تابلوی نقاشی رنگ روغن طرح جوکر کد 01 و مقایسه با سایر محصولات مطالعه کنید، محصولات فروشگاه دیجی کالا را با سایر فروشگاه های مقایسه کرده و از کد تخفیف استفاده کنید.

این بار عادل یک بستنی سه اسکوپ شکلاتی سفارش میدهد و آن دختر نیز، یک بستنی چهار اسکوپ وانیلی. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash امروز تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن شاهد لباس بتمن با بازی مایکل کیتون هستیم که روی لوگوی لباس شوالیه تاریکی شاهد پاشیده شدن خون هستیم که حکایت از یک نبرد خشن و خونین در فیلم فلش با حضور این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی میدهد. طرفداران بیاد دارند مت ریوز ویدئو کوتاهی در اکانت توئیتر خود منتشر کرد که ستاره مجموعه فیلمهای Twilight را در لباس بتمن نشان میداد و این ویدئو قرمز سر و صدای زیادی به پا کرد. چستین نخستین بازیگری بود که حضورش در فیلم قطعی شد و بدین ترتیب بعد از فیلم ماما، او دومین همکاری خود با موسکیتی را تجربه کرد. موسکیتی در این باره میگوید: «ما همه عاشق بچهها هستیم.

وقتی بتمن میرسد، رد هود به بتمن میگوید: «با اسلحه جوکر را بکش تا من به تو بپیوندم و اگر به من تیر بزنی، من هم جوکر را با گلوله میزنم و هردو میمیریم» اما بتمن تفنگ را میاندازد؛ رد هود به بتمن در حالی که داشت از ساختمان خارج میشد، یک تیر شلیک کرد؛ بتمن جا خالی داد و هنگام شلیک تیر بعدی، سر تفنگ رد هود را با پرتاب یک تیغ بست؛ جیسون با دست خونی خود، بمب را فعال کرد، ساختمان را منفجر کرد و سپس گاتهام را ترک کرد. بعد از مدتی شخصیتی جدید به نام رد هود (با نام مستعار قدیمی جوکر) وارد گاتهام میشود و به کشتن تبهکاران و فروش مواد مخدر با نوچههای نقاب سیاه میپردازد. با تماشای برنامهی حساس انهدام هواپیمای cia توسط یک هواپیمای غولآسای تروریستی و انتحار مردی شبیه به نیروهای جهادی، وارد داستانی جذاب میشویم؛ البته انتقاداتی هنری نیز بدون هیچ دیدگاه سلیقهای به برخی دستمایههای فیلمنامه وارد است؛ به عنوان مثال شخصیت “جان بلیک” (جوزف گوردون) ، پلیس جوانی که حضور پررنگی در فیلم دارد، معلوم نیست که از کجا میداند، “وین” همان بتمن است. به همان اندازه که کریستین بیل در این نقش بی نقص بود، اما نولان آنقدر باهوش بود که فیلم را حول بازی خارق العاده هیث لجر در نقش جوکر هدایت کند.

از ایندیوایر نوشت: «به نظر میرسد که کارگردان باید در روشهای خود برای ایجاد ترس، تجدید نظر کند.» کوهن در بخش دیگری از نقد خود، فیلمبرداری فیلم را مهمترین نقطه قوت آن قیمت لباس بتمن بچه گانه دانست. بها لباس بتمن واقعی اهمیت توجه به خصوصیت های مطلوبی که دارااست مناسب بوده و قابلیت و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت اما نمی توان ارزش دقیقی به جهت این لباس در نظر گرفت و کارداران زیادی بر گزینش ارزش اثر گذاری گذار خواهند بود و از پاراگراف مهمترین آنها می اقتدار به کیفیت پارچه لباس اشاره کرد. داستان قوی: این شاید مهمترین وجه تمایز سریال گاتهام با دیگر سریالهایی باشد که از آنها به عنوان رقیب نامبرده شد. وی بیان کرد: آرمین بشرویه متولد ۱۳۶۱ آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران است و کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی و حضور در جشنواره های نمایش کشورهای لهستان و جمهوری کوزوو از افتخارات هنری اوست. در فیلم Justice League، بازیگرانی هچون بن افلک، هنری کاویل (Henry Cavill)، گل گدوت (Gal Gadot)، جیسون موآما (Jason Momoa)، جی کی سیمونز (J.K. جیمز مکآووی و بیل هیدر دیگر بازیگرانی بودند که به پروژه پیوستند و به ترتیب در نقش بیل و ریچی ظاهر شدند.

او همچنین اعلام کرد که قسمت دوم تفاوتهایی با کتاب خواهد داشت. قسمت اول فقط دربارهٔ بچهها بود و به بخش اول کتاب میپرداخت اما در قسمت دوم ما به سراغ بزرگسالی شخصیتها و بخش دوم کتاب رفتهایم. در فوریه ۲۰۱۸، خبر رسید که جسیکا چستین برای بازی در نقش بزرگسالی بورلی مارش به پروژه پیوستهاست. ما شخصیتهایی داریم که قرار است در دو بخش بزرگسالی و کودکی به تصویر کشیده شوند. این تم برای تزیین جشن تولد پسران نوجوان و نیز آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. او در بخشی از نقد خود اینگونه نوشتهاست: «آن مجموعهای از تصاویر کابوسوار، وحشتناک و هذیانآور است که به خوبی بیننده را میترساند. در حقیقت شما مرد بسیار خوبی و مرد خوبی هستید.

این فصل در اصل بر پایهٔ کمیکهای بتمن: شوالیه تاریکی بازمیگردد و بتمن: جوک کشنده نوشته شدهاست بر اساس هردوی آنها انیمیشنهایی (با همین نامها: بتمن: شوالیه تاریکی بازمیگردد و بتمن: جوک کشنده) ساخته شدهاست. در هفته دوم اکران جهانی، فیلم ۶۰ میلیون دلار دیگر بلیط فروخت که بر اساس آمارها ۵۱٪ از فیلمهای ترسناک دیگر در هفتههای دوم اکران بهتر است. وبسایت IGN در ردهبندی جدید بهترین فیلمهای بتمن، فیلم The Batman را بعد از The Dark Knight در رده دوم قرار داده است. موسکیتی همچنین گفت که احتمالاً دو صحنه حذف شده از قسمت اول در قسمت دوم نیز مورد استفاده قرار میگیرند. این موضوع را در تریلر فیلم The Batman هم دیدیم؛ بتمن را در صحنه جرم دیدیم که به راحتی با گوردون صحبت میکند. باب اسفنجی آشنای تمام کودکان و نوجوانان است و می تواند همه کودکان حاضر در مراسم جشن تولد را به صورت یکپارچه به شادی آورد. شهر گاتهام. سر دسته ی مجرمان، کارل گریسوم به خوبی این شهر را تحت تسلط خود در آورده است اما فردی ضد جنایت و تبهکاری به نام بتمن، در این شهر زندگی می کند که تصمیم گرفته با هر نوع جنایت و تبهکاری مبارزه کند. لوئیس ویلسون اولین فردی است که در سریال ۱۵ فصلی بتمن در سینماها بتمن شد.

منتقدان متاکریتیک نیز به فیلم نمره ۶۹ از ۱۰۰ را دادند که این نمره از روی ۴۸ نقد بهدست آمدهاست. متاکریتیک اعلام کرد نظرات پیرامون فیلم «اغلب مثبت» است. بله. مترسک تمام موارد لازم را برای به نوعی باج دادن به بتمن جهت مشخص کردن هویت خود دارد، زیرا بتمن میداند که نقطه ضعف او محافظت از دوستانش نظیر باربارا، گوردون، رابین دوم و غیره است. مشخص است که تحمل سردرد در قیاس با خطر تشنج و از دست دادن جان چندان شجاعانه به حساب نمیآید. ↑ در یکی از سکانسهای حذف شده فیلم که در نسخه کارگردان وجود دارد؛ مشخص میشود که هنری بعد از کشتن پدر خود به سراغ دوستانش رفته و آنها را نیز به قتل میرساند.

کارگردان به خوبی موفق شده موقعیتی ترسناک و پر از تعلیق را خلق کند. شخصیت بروس، به واسطه اعتماد به نفس پایینش، تصمیم میگیرد که خودش نباشد و به جای آن یک شخصیت ترسناک باشد تا هم اعتماد به نفسش تقویت شود و هم دشمنان را با جنگ نرم ضعیف و ناامید کند. ولی وقتی مگوایر برای تست آمد و دیدند او چطور خودش را برای نقش آماده کرده، همه نظرشان عوض شد. چنانچه خودش هم اقرار میکند که مطمئن نیست ولی جایگاهش در داستان و به خصوص پردهی اول فیلمنامه گویای این است که از بتمن بودن وین باخبر است؛ البته کنجکاوی او بنا به کاراکترش توجیه دارد که خیلی خوب هم ساخته شده؛ به دلیل شناسنامهی شخصیتی کاملی که دارد و جلوتر به آن اشاره میشود، ولی برای آگاهی بیش از حد او از اسرار داستان کافی نیست. چیزی که در وهلهی اول برای عادل نُهساله اهمیت دارد، شکلاتی بودن بستنی است. عادل: ولی من هنوز هم فکر میکنم که بستنی شکلاتی از بستنی وانیلی بهتره.

این فیلم از بهترین انیمیشنهای جهان از همه نظر بینقص و عالی است و برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شده است. اندی سرکیس با بازیهای موشن کپچر (Motion Capture) خود به جای شخصیتهای محبوبی مثل گالم (Gollum) در سه گانه ارباب حلقهها و هابیت، کینگ کنگ (King Kong)، کلا (Klaw) در مجموعه فیلمهای انتقامجویان، پیشوای عالی اسنوک (Supreme Leader Snoke) در مجموعه فیلمهای جنگ ستارگان و کاپیتان هادوک (Captain Haddock) در فیلم ماجراجویی تنتن (The Adventures of Tintin – 2011) مشهور است و استودیوی مخصوص خلق آثار دیجیتال او به نام The Imaginarium در ساخت بسیاری از فیلمهای تخیلی همکاری دارد. دنبالهها اساساً در پی موفقیت قسمت پیشین خود میآیند اما برنامه ما از اول این بود که دو فیلم بسازیم. او در جریان این گفتگو فاش کرد که موسکیتی طرح اولیه قسمت دوم را که به زندگی بزرگسالی شخصیتها و بخش دوم کتاب میپردازد نوشتهاست و همهچیز بستگی به موفقیت فیلم دارد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی