منقل کباب پز باربیکیو کباب پز آگهی 213609 واسط کالا

شما برای بررسی و همچنین پیدا کردن محصول مورد نظر خود ، نیاز دارید تا به فروشگاه‌ها و تولیدی‌های مختلفی مراجعه کنید. این کار موجب صرف هزینه زیادی می شود ، همچنین باید وقت زیادی برای آن اختصاص دهید . به وسیله ی کباب پز می توانید یک آتش در ابعاد مناسب و بسیار ایمن داشته باشید و بعد از استفاده به راحتی آن را خاموش کنید. یک کباب پز مسافرتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مکانی که دوست داشتید یک آتش روشن کرده و بساط کباب را به راه بیاندازید .

به همین دلیل در بیشتر اوقات از انواع ورق گالوانیزه برای تهیه منقل مسافرتی استفاده می شود . و کمتر پیش می‌آید که افراد شخصا اقدام به ساخت یک منقل مسافرتی نمایند . به دلیل اینکه این محصولات قیمت چندانی ندارند و شما به راحتی می توانید یکی از آنها را خریداری کنید . علاوه بر این اگر شخصی بخواهد یکی از آنها را بسازید نیاز به ابزار و وسایل مختلفی دارید .

کاربرد منقل

این محصولات را نمی توانید به صورت آماده از بازار خریداری کنید و باید در محل اجرا شوند پایه کلدان . برای طراحی و ساخت منقل های سیمانی شما کاملا ابتکارعمل دارید . برای انجام این کار را ابتدا شما نیاز به یک اسکلت فلزی دارید . شما طرح کلی خود را با استفاده از قطعات فلزی مختلف آماده می کنید . سپس با استفاده از یک سری صفحه‌ای طوری که به آنها رابیتس گفته می شود سطح اسکلت خود را می پوشاند . در مرحله بعد یک لایه سیمان بر روی اسکلت فلزی شما می نشیند .

  • در این حالت از مقدار سنگ کمتری برای ساخت منقل استفاده می شود ، همین موضوع باعث کاهش هزینه ساخت منقل میشود .
  • در دنیای مدرن و پرهیاهوی امروزی، نیاز به فضایی دنج و در عین حال شیک و مدرن به شدت در تراس منازل، حیاط و یا باغ های شخصی بیش از پیش حس می شود.
  • اما به طور کلی می‌توان گفت که منقلب در واقع نوع ارزانتری از باربیکیو میباشد .
  • برای سایر اجناس هم استفاده از الکل جهت ضدعفونی کردن قبل از استفاده پیشنهاد می شود.

گاهی اوقات فقط با مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار تومان می توانید یک منقل مسافرتی با کیفیت برای خود خریداری کنید . امروزه کمتر منزل را پیدا می کنید که یک منقل مسافرتی کوچک در آن وجود نداشته باشد . منقل ساده که اکثر اوقات به آن منقل ذغالی نیز گفته می شود . یک وسیله بسیار کاربردی و در عین حال دارای طراحی ساده می باشد . یک محفظه کوچک شما می توانید زغال یا هیزم را در آن قرار داده . و بعد از آماده شدن اقدام به طبخ و آماده کردن کباب نمایید .

منقل کباب پز باربیکیو کباب پز آگهی 213609 واسط کالا

شما میتوانید از منقل برای ایجاد گرما نیز استفاده کنید . با قرار دادن مقداری زغال در درون منقل می‌توانید یک وسیله گرمایشی داشته باشید . از انواع منقل می‌توان به منقل گازی ، منقل ذغالی و همچنین منقل برقی اشاره کرد . همچنین منقل به لحاظ جنس مواد اولیه نیز انواع مختلفی دارد که می‌توان به منقل فلزی ، منقل سفالی ، منقل سیمانی ، منقل آجری و منقل سنگی اشاره کرد . سازنده این محصول، ابتکار استیل یک تولیدکننده داخلی است که به نیازهای مشتریان توجه زیادی دارد. به همین خاطر امکان تغییر در ویژگی های محصولات را برای متقاضیان فراهم می کند.

منقل سرخپوستی تولید شده در ویلا سازه از بهترین متریال ها می باشد . این محصولات به دلیل وزن کم و همچنین قیمت پایین ، طرفداران زیادی دارند . همچنین منقل بهترین کباب پز برای استفاده در مسافرت و پیک نیک می باشد .

منقل حرفه ای باربیکو بزرگ دوگانه با فن

به دلیل این که ساخت منقل سنگی پیچیدگی و ریزه کاری های زیادی دارد . باربیکیوذغالی از انواع باربیکیوهای پرطرفدار به شمار می رود. ذغال مورد استفاده در باربیکیو ذغالی از مهم ترین عوامل پرطرفدار بودن این نوع باربیکیو بشمار می آید. زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند کباب مواد غذایی خود را با طعم طبیعی ذغالی آن بچشند.

کباب پز گازی با استفاده از سوخت گاز طبیعی باعث می شود شما هر لحظه که می خواهید آن را طی مدت کوتاهی روشن نمایید. گاز طبیعی دوستار محیط زیست است یعنی دیگر برای درست کردن کباب نیازی به خریداری زغال ندارید. دود کمتری حاصل می شود همچنین می توانید یک عدد نان در سینی زیر کباب‌ پز قرار دهید و از خوردن نان روغنی که با روغن گوشت تهیه می شود لذت ببرید. شما به راحتی می توانید غذاهای مختلفی مانند گوشت، مرغ، ماهی و… روی آن طبخ کنید.

ساخت منقل کوچک

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی