موقع خرید فرش به چه نکاتی توجه کنیم ؟ ویژگی ها، جنس فرش، شانه و تراکم و قالیشویی بانو

فروشگاه اینترنتی بست بافت بعنوان کامل ترین فروشگاه اینترنتی فرش در کشور، با فراهم سازی گستره ای از فرش های متنوع برای تمام اقشار جامعه و باب هر سلیقه ای . همه ی ما در این عصر پر از ترافیک های کاری، زمانی، و جاده ای ترجیح می دهیم تا با انتخاب روشی بهینه تا جای ممکن از این شلوغی ها به دور باشیم. از اینرو تصور یک خرید فرش خوب آنهم تنها با جستجو در سایت و با سفارش فرش یک خرید فوق العاده را رقم خواهد زد. ما همیشه بهترین را برای شما کنار گذاشته ایم تا بهترین انتخاب را در بهترین زمان و مکان انجام دهید. تنوع محصولات شامل فرش ماشینی فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش کاشان و پشتی سنتی شاه نشین است . برخی تسهیلات شهر فرش عبارت‌اند از تحویل رایگان درب منزل، فروش اقساطی، تضمین و گارانتی محصولات تا سقف 5 سال، قرعه‌کشی و اهدای جوایز مختلف.

انواع دستمال زنانه

کلیه حقوق این سایت متعلق به © شرکت داتیس ایرانیان می‌باشد. و دستباف علاوه بر رنگ و ظاهر آن باید به جنس و تار و پود آن توجه کرد که در این بخش ما در تلاش هستیم که نکاتی مهمی که برای خرید فرش خوب باید به آن توجه کرد را در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که گفته شد شانه همان ریشه و گرهی است که در عرض فرش و در هر متر از عرض آن وجود دارد. تراکم نیز به تعداد گره هایی گفته می شود که در طول فرش و در هر متر از طول آن واقع شده است. هر چه تراکم یک فرش بیشتر باشد سفتی و استحکام آن نیز بیشتر می شود.

موقع خرید فرش به چه نکاتی توجه کنیم ؟ ویژگی ها، جنس فرش، شانه و تراکم و قالیشویی بانو

فرش مشهد که اغلب از ترکیب پشم و پنبه بافته می شود در نقش های مرکز گرا بافته می شود به این معنی که یک طرح اصلی در وسط دارد و جزییاتی به صورت دایره وار، حول آن اضافه می شود. همچنین رنگ زمینه فرش هم کاملاً به سلیقه خود شما بستگی دارد. باید هنگام خرید، به رنگ سایر وسایل خانه هم دقت کنید و فرشی را انتخاب کنید که با سایز اجرا هماهنگی داشته باشد.

  • با دانستن نکاتی که در ادامه این بخش از نمناک ارائه می کنیم دیگر فریب زبان بازی فروشنده ها را نخورید و درنهایت با وجود تنوع بسیار ، طراحی و نقشه فرش در بازار دچار سردرگمی نشوید.
  • به طور مثال اگر می گوییم فرشی ۱۰۰۰ شانه است یعنی در هر یک متر از عرض آن تعداد گره ها ۱۰۰۰ عدد می باشد بدین ترتیب با محاسبه گره های یک پنجم و یا یک دهم در یک متر می توانیم شانه فرش را اندازه گیری کنیم.
  • جنس نخ فرش دستباف، ابریشم و پشم و جنس نخ فرش های ماشینی، پولی پروپیلن و نایلون است.
  • زمان خرید حتما به نکاتی مانند الیاف، اندازه، طرح و تراکم فرش دقت نمایید چرا که در نظر نگرفتن هر یک از موارد بالا می‌تواند مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد کند.
  • بدین معنی که در هر متر مربع از آن، به تعداد عدد گفته شده، گره یا ریشه در فرش وجود دارد.

ازاین‌بین نخ‌های پلی‌استر از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای انتخاب فرش مناسب توجه به ابعاد، رنگ، میزان شانه و تراکم و نیز برند و کارخانه ساخت آن مهم است. خوشحالیم که در زمینه کسب رضایت مشتری از فرش کاشان خریداری شده، سر آمد هستیم و محصولات ما چه در زمینه فروش فرش ماشینی کاشان و چه در زمینه فروش فرش دستبافت کاشان توانسته است خوشنودی و رضایت مشتریان محترم را جلب نماید. فرش ۱۰۰۰ شانه طرح افشان گلباران کاشانخاب بالا و بافت لطیف و گل برجسته بافته شده با نخ ۱۰۰% اکریلیک ضد حساسیت و بدون پرزدهیجهت خرید فرش یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. بزرگترین و معتبرترین سایت برای خرید فرش ماشینی، سایت دیجی فرش می باشد، تنوع بسیار بالا در طرح، نقشه های فوق العاده لاکچری و مهم تر از همه، دیجی فرش مستقیما فرش را از کارخانه تولید کننده، به دست شما می رساند، بدون واسطه. با خیالی آسوده مطمئن هستید که از خود تولید کننده می خرید و فرش تقلبی به دست شما نمی رسد.

ست کالسکه و لوازم جانبی

نکته دیگر اینکه خرید اینترنتی از این فروشگاه در سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد بود. این برند با دو شعبه تولیدی در کاشان در سال‌های 94 و 96 به‌عنوان برند محبوب فرش ایرانی شناخته شد. فرش فرهی در اکثر استان‌ها و شهرهای کشور نمایندگی فعال داردکه انواع فرش کلاسیک، مدرن، تابلو فرش و … انواع فرش‌های ماشینی، دستبافت، تابلو فرش، صنایع‌دستی و … این فروشگاه که در تهران، کرج و مشهد شعبه دارد، برندهای مختلفی ازجمله فرهی، سرمایه، آپادانا، آناهیتا، تیتانیوم و ویکی کاریت را عرضه می‌کند.

فرش. ماشینی. رنگ کرم

اگر برای جهیزیه یا برای تغییر دکوراسیون، قصد خرید لوازم خانگی را دارید، مطمئناً یکی از مهم‌ترین اجزای خانه، فرش آن است. برای همین باید در انتخاب آن بسیار دقت کرده و حساسیت به خرج دهید. برای انتخاب فرش، به این فکر کنید که آیا دوست دارید تمام کف سالن پذیرایی شما پوشیده شود، یا اینکه اطراف آن خالی باشد. مگر می‌شود خانه ایرانی‌ها، به فرش‌های خوش‌رنگ و پرنقش، مزین نباشد؟ خانه‌های ایرانی با فرش‌های پر طرح و نقش، معنا پیدا می‌کنند. رنگ یک فرش و طرح آن، در زیبایی فضای خانه، هماهنگی با سایر وسایل و روح بخشیدن به آن تأثیر بسیار زیادی دارد. کارخانه‌های مختلفی در کشور، در حال تولید فرش‌های متنوع با کیفیت‌های مختلف هستند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی