پارچه مناسب تولید تیشرت با کیفیت

دریافتشده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹. رادیو فردا. ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹. صدای آمریکا. ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۹. از جمله کانادا، استرالیا، افریقا، اروپا، آسیا، خاورمیانه و ایالات متحده آمریکا را میتوان نام برد. تی شرت ها را با استایلهای کژوال، اسپرت و روزمره میتوان پوشید و ظاهری خاص و جذاب ایجاد کرد. این توجه به نوبه خود به جلب توجه بیشتر و ایجاد تعادل بصری با بقیه قسمتهای بدن منجر میشود. دومین نکته مهم، بیشتر به قوانین لباس پوشیدن متناسب با نوع بدن شما اشاره دارد که برای ایجاد هماهنگی بصری در نظر گرفته شده است. برای اطمینان از دستیابی به بهترین تأثیر، معمولاً بهتر است بر روی یک یا حداکثر دو نقطه از بدنتان تمرکز کنید و فراموش نکنید که همه چیز در مورد جلب توجه به قسمتی خاص از بدن شماست که می تواند به وسیله انتخاب لباس مناسب، به همان اندازه که دوست دارید نشان داده شود. یکی از مهم­ترین شاخصه­هایی که در انتخاب لباس باید به آن توجه داشته باشید، جنس پارچه است. ممکن است پوشیدن چنین تشرتی باعث شود توجه دیگران به شما جلب شود، اما قطعاً این توجه از جنس مثبت و تحسین کننده نیست. این مدل قدیمی است و با توجه به فرهنگ امروزه کمی نامتعارف است.

بلکه بسیاری از اشتباهات در لباس پوشیدن بهگونهای است که نهتنها از جذابیت فرد می کاهد، بلکه گاها مضحک و نامتعارف است. اما هر تیشرتی مناسب نیست، تصاویر مضحک و خنده دار روی تیشرت زننده و نامتعارف است. منظور ما پرداخت پول بیشتر برای مجبور کردن خودتان به خرید یک تیشرت برند نیست. پس اگر به اندازه کافی پول ندارید که یک عینک آفتابی مرغوب بخرید، بهتر است اصلاً از این پوشیدنی جانبی استفاده نکنید. اما موضوعی که از جنس لباس مهم تر است، درست لباس پوشیدن و درست ست کردن تمام اجزای پوشیدنی است. درست است که چرم یکی از جنس های اعیانی در لباس است. با در پیش بودن فصل گرم تابستان، انواع مختلف تیشرت و پولوشرت مردانه استایلی می شود که بیشتر با آن مواجه خواهیم شد. هیچ توضیح بیشتری برای بد بودن این ترکیب وجود ندارد. مرتب بودن ابروها، اصلاح موی بینی و گوش، رسیدگی به تمیزی پوست صورت و پاک سازی آن از جوش برای آقایان نیز توصیه میشود.

برای انتخاب تیشرت مناسب بین این همه طرح و کیفیت متنوع لازم است به نکات زیر توجه کنید. برای انتخاب تیشرت مناسب با فرم بدنتان بهتر است به یقه لباس توجه کنید. سعی کنید تیشرت های رنگ سفید، طوسی، سرمه ای، مشکی و … شلوار جین آبی، تیشرت قرمز، کفش سفید، کلاه زرد و… مارک محبوب لباس آمریکایی “Levi Strauss & CO” انواع لباس های جین که به آنها احتیاج دارید مانند شلوار، شلوارک، کاپشن و کلاه را تولید میکند. ما در این بخش از مجموعه مقالات تخصصی مد و استایل در مجله وقت مد، به محبوب ترین مارک لباس در آمریکا پرداخته ایم و تمام 8 مورد از بهترین مارک های لباس در آمریکا را همراه با مشخصات و ویژگیهای که باعث محبوبیت بالای آنها شده است معرفی کرده ایم.

اکثرا برای خرید کفش های برندهای معروف دنیا به این پاساژ سر می زنند. سعی کنید از خرید تیشرت های طرح دار که طرح های جالبی ندارند، پرهیز کنید و تا حد امکان، از آن ها استفاده نکنید. برای این منظور حتماً از زیرپوش های یقه هفت، که یقه آن ها به اندازه کافی، و نه بیش از حد عمیق باشد، استفاده کنید. در واقع یقه زیرپوش نباید از زیر لباس شما بیرون بزند. آنها برای گرم نگه داشتن نوزاد در هنگام خواب یا در فصل سرد طراحی شده اند. اگر از رنگ تیشرت خوشتان نمی آید می توانید آن را تغییر دهید برای مثال می توانید طراحی روی تیشرت مشکی را انتخاب کنید.

تی شرت ها انواع مختلفی از نظر قیمت دارند . برند های لباس مانند Levi’s, The Kooples, H&M, تیشرت مردانه Mango و Topman در این مورد تنوع زیادی رو دارند و معمولا در رنگ های طبیعی هستند. به دلیل راحتی که افراد در پوشیدن این لباس دارند، معمولا آن را به سایر پوشش ها ترجیح می دهند. اکثر مردان دنیا، فارغ از سن یا سلیقه ای که در لباس پوشیدن دارند، چندین زیرپوش مردانه را در کشوی لباس های خود دارند. جنس پیراهن را به گونه ای انتخاب نمایید که زیرپوش شما زیر پیراهنتان مشخص نباشد. در پاسخ باید گفت اظهارات شما کاملاً صحیح است، بسیاری از افراد علاقه ای به دنباله روی از مد ندارند. در ضمن هنگام خرید کفش حتماً و حتماً از فروشنده نحوه شستشوی صحیح و تمیز کردن کفش را بپرسید. فروشنده های تیشرت مردانه مارک، اغلب این موضوع را تمام و کمال در تولیدات خود رعایت می کنند.

شما مشتریان عزیز در صورت عدم رضایت از خرید خود تا ۷ روز پس از دریافت سفارش با رعایت شرایط مرجوع فرصت مرجوع محصول را خواهید داشت . شاید هم اولین بار باشد که اصلا این موضوع به گوشتان خورده ولی واقعا اگر این سه نکته مهم را که در حد قانون ضروری هستند به کار ببرید، آنچه خواهید خرید تفاوت زیادی خواهد داشت و کاربردیتر خواهد بود نسبت به زمانی که این سه قانون را نادیده میگیرید و یا نمیدانید. تمامی این موارد زمانی صادق هستند که لباس راحتی خود را از یک عمدهفروش لباس راحتی مطمئن خریداری کنید، در غیراینصورت احتمال دارد که کالای بیکیفیتی را به چندبرابر قیمت خریداری کنید و ضرر کنید. تیشرت خوش رنگتان به نظر جذاب نمی آید تا زمانی که کفشی که پوشیدهاید سالم و تمیز نباشد. بطور خلاصه اگر بخواهیم توضیح دهیم باید بگوییم که در تیشرت های پنبه به علت نبود پلی استر چاپ صورت نمی گیرد.در تیشرت های مشکی به علت اینکه زمینه کار مشکی است هیچ رنگی پس از چاپ نمایش داده نخواهد شد. اندازه این محبوب ترین شلوار در تمام دنیا باید متناسب با قد و نوع کفش شما باشد.

قیمت پلوشرتهای برندهای مطرح خارجی بسیار بالا است و شاید لازم باشد برای خرید پلوشرت برند تا چند میلیون تومان نیز هزینه کنید که این موضوع نمیتواند ازنظر اقتصادی بهصرفه باشد. به همین دلیل اکثر فروشگاه­هایی که اجناس خود را از بازارهای بخصوصی به صورت حضوری تهیه می­کنند، تنها قادر به خرید از چند تولید کننده و وارد کننده هستند و این مهم باعث می­شود تا تنوع محصول بسیار پایینی داشته باشند و تنها بخش کمی از بازار فروش را نصیب خود کنند. این ها همچنین قیمت تیشرت مردانه را بر اساس، طرح، رنگ، کیفیت، اندازه و برند تعیین می کنند که سپس آن محصول بازار می نمایند. چرا که محصول تک و متنوعی که دارند؛ در هیچ فروشگاهی موجود نیست. یکی از موضوعات مهم هنگام خرید تیشرت که باید در نظر گرفته شود، کیفیت و جنس محصول است.

او در یک عکس اینستاگرامی که پاهای برهنهاش را نشان میداد به دنبال کنندگانش توصیه کرد که یاد بگیرند در مورد نشان دادن منحنیهای بدن و اضافه وزنشان سختگیر نباشند. او بازیگر، کارگردان و نویسنده 36 ساله آمریکایی است که خیلیها او را با کارگردانی و بازی نقش اول سریال «دختران» میشناسند ، بارها شده که با ظاهری ژولیده و لباسی که اصلا اضافه وزن او را کمتر نشان نمیدهد، عکسهایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. ↑ «پیام شهبانو فرح پهلوی در پی مرگ «دختر آبی»: مرگ او نماد سوختن آرزوهای نیمی از جمعیت ایران بود». دمی لواتو، خواننده و بازیگر 29 ساله آمریکایی، هم در مورد مبارزهاش با سلامت روان و اختلال خوردن و از تحولش از نقطه «نفرت از هر سانتیمتر بدنش» تا در آغوش گرفتن و جشن گرفتن هیکلش خیلی صریح و صادقانه صحبت کرده است. گاردوی نیز جز بهترین مارک تیشرت مردانه ایرانی محسوب میشود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است.

این مورد کاملا سلیقه ای است، تیشرت ها با دو یقه هفت و گرد محبوب هستند. تولیدی آرت من با تجربه ای بالغ بر 36 سال در این زمینه شناخته شده و مطابق با استاندارد های روز اقدام به تهیه و تولید بهترین نوع تیشرت و سویشرت نموده است. اما در عوض میتوانید به کمک کتهای تک، به کمد لباس خود جذابیت و تنوع ببخشید. به عنوان مثال اگر بالا تنه پُر و پاهای لاغری دارید، پوشیدن شلوار گشاد رنگ روشن و تیشرت تیره در ایجاد تعادل بصری شما کمک میکند. به این ترتیب بیشتر از آنکه این ست جذاب به شما در بالا رفتن اعتماد به نفستان کمک کند، باعث میشود شبیه پدرهای پیر و بیحوصله به نظر برسید.

شما نمی توانید از برندهای برتر تولیدکنندگان پیراهن در جهان بخواهید که محصولات خود را با قیمتی برابر با پیراهن های C و D با کیفیت بالا عرضه کنند. انتخاب تیشرت مردانه با پارچه با کیفیت به شما این اطمینان را می­دهد که عمر مفید تیشرت بالا بوده و در شستشو شکل و کیفیت آن تغییری نمی­کند. تی شرت راه راه مردانه هم می تواند در ساخت یک تیپ روزمره و هم اسپرت به ما کمک کند. البته طرحهای عمودی در لباس به کشیده و قدبلندتر نشان دادن شما کمک میکند. یک اصل ساده در شیک پوشی و تناسب لباس است که باید رعایت شود. چون عینکهای آفتابی ارزان قیمت را به راحتی میتوان از مدلهای اصل و با کیفیت تمیز داد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی