پلنیوم و تبدیل پشت دریچه ای شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

محیط بیرون دریچه‌های اسلوت را به شکل خطی و طولانی طراحی می‌کنند، همچنین شیارهای داخلی این دریاچه‌ها نشان‌دهنده تعداد واحد دریچه اسلوت می‌باشد. عمدتا جهت مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی(فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می شود. جهت انتقال هوا توسط دریچه خطی یا دریچه‌های با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می‌شود. پلنیوم باکس رابط بین دریچه‌ها و کانال‌ها است و برخلاف کانال ثابت، توسط لوله انعطاف‌پذیر قابل جابه‌جایی است و با توجه به نوع طراحی آن می‌توان هوا را به‌صورت لایه‌ای و آرام توزیع نمود.

از مزایای این سیستم پیش عایق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول ، امری لازم وضروری است. پلنیوم باکس ها معمولا در طول بالا با ورودی های گرد به فواصل حداکثر 1/2 متر پشت دریچه های خطی نصب می شوند. عمدتا جهت مرتبط ساختن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواع کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می‌شود که به‌وسیله بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می‌شود. این نوع پلنیوم باکس معمولاً در دریچه های رفت و برگشت مورد استفاده قرار می گیرد. در دریچه های رفت احتیاج به یک باکس هوا می باشد که بتواند باد را به صورت گسترده به سمت پایین هدایت کند.

و ساخت و نصب دریچه و قرنیز و آبراه را در اسرع وقت و ارزان ترین قیمت در خدمت شما عزیزان می… در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. امکانِ ساخت در اندازه‌های مختلف و ابعادِ متنوع، با درنظر گرفتنِ شرایطِ سقفِ کاذب. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نمونه کار نما

متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید. طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند. به نقل از سایتتهویه نظریمقاله‌ای در مورد پلنیوم باکس (کانال باکس) منتشر شد که انواع و مزایا جعبه توزیع هوا را اعلام کرده است و بخشی از آن را در ادامه می‌خوانیم. خیس شدن و بخار گرفتن کانال باعث می‌شود به کاربردن پلنیوم هنگام استفاده در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی امری کاملاً عادی باشد.

جهت جلوگیری از هرگونه نشت هوا و افت فشار و جلوگیری از تبادل دمایی بین دمای فضای سقف کاذب و بدنه پلنیوم باکس و همچنین جلوگیری از انتشار صدای هوای شناور در داخل پلنیوم باکس، در بدنه داخلی یا خارجی آن از عایق الاستومری استفاده می‌شود. با توجه به میزان طول پلنیوم باکس، امکان تعبیه یک تا چند ورودی هوا در بدنه آن وجود دارد. پلنیوم باکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلی‌متر به بالا و براساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود. بنابراین استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا وتوزیع یکسان هوا درطول، امری لازم ومهم است. و پلنیوم باکس باعث پخشِ هوا و تعدیل فشار خروجی هوا ازتمام نقاط دریچه های خطی و اسلوت می گردد و از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می شود. این خیلی مهم است حتما، جنس پلنیوم باکس مورد استفاده از ورق گالوانیزه باشد.

پلنیوم و تبدیل پشت دریچه ای شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

امیدواریم از مطالعه مطالب گفته شده اطلاعات کافی را در مورد پلنیوم باکس ها و قابلیت و کاربردهای استفاده از آن ها را کسب کرده باشید. پیشنهاد می شود چنانچه قصد خرید پلنیوم باکس ها را دارید ابتدا بررسی های خود را انجام دهید و سپس اقدام به خرید کنید. قسمت بیرونی دریچه ها در باکس های پلنیوم به صورت خطی ساخته می شوند شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند.

  • این باکس ها نوعی وسیله انتقال هوا محسوب می گردند که برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند به صورت کاملا لایه ای و آرام استفاده می شود.
  • سپس با استفاده از چسب ماستیک ، اطراف پلنیوم باکس چسب کاری شده و لایه داخلی لوله فلكسيبل هوا به باکس پلنیوم متصل می گردد.
  • جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمان های اداری، تجاری و هتلها از دریچه های اسلوت استفاده می گردد.
  • عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی(فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی می شود.
  • پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید است که به سبب ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد استفاده می شود.

بنابراین استفاده از پلنیوم باکس به‌منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و مهم پلنیوم باکس کانال است. و پلنیوم باکس باعث پخشِ هوا و تعدیل فشار خروجی هوا از تمام نقاط دریچه‌های خطی و اسلوت می‌گردد و از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلی‌متر به بالا و براساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود. استفاده از مدل‌های متنوع دریچه هوا در انتهای سیستم هوارسانی به پخش بهتر جریان هوا کمک خواهد نمود.

حال که با پلنیوم باکس فن کویل آشنا شدید، به طریقه نصب و وظایف باکس پلنیوم خواهیم پرداخت. آیا می دانید اهمیت پلنیوم باکس چیست؟ در گذشته هنگام اجرای سازه‌ها برای اینکه سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی را فراهم آورند معمولاً از دریچه تهویه، کولرهای آبی، کولر گازی، بخاری و … استفاده می‌کردند. به طور کل می توان گفت پلنیوم باکس محفظه ای است که در آن فشار جریان هوا به سمت دریچه هدایت می شود.

با ورود پلنیوم باکس ها این اشکال رفع شد و باعث شد که شما یکنواختی هوا را در سراسر فضا داشته باشید. برای هدررفت هوای کمتر میتوان پلنیوم باکی ها را با عایق های الاستومری یا عایق های پلی اورتان عایق نمود. 4-امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود.

کانال هوا باکس تبدیل فلکسی به کانال

اسپیرال گالوانیزه استاندارد در طول سه متری تولید می شود.اما با توجه به نیاز و جلوگیری از پِرتِ ورق، می توان بر اساس سفارش، در طول های کمتر یا بیشتر تولید نمود و به عنوان یک داکت هوارسان عمل می کند و در سیستم می… آپادانا کالا انواع دریچه تهویه و سیستم های تهویه مطبوع از برترین برندها را به همراه گارانتی و با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. از این رو برای خرید این محصول کافی است که به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. تا بتوانید به سادگی خریدی راحت و لذت بخش را تجربه کنید و چند روز بعد کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی