پویایی چهارمین روز هفته دولت در قم با سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور

راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم به طول یک هزار و ۸۰۰‌ متر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد. 

چهار طرح عمرانی حوزه راه در قم با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد

یک واحد تولیدی کفش در قم‌ با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد

این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۲۷۰ هزار جفت کفش در سال معادل ۸۰۰ تُن را دارد.

پویایی چهارمین روز هفته دولت در قم با سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور
افتتاح کارخانه تولید کفش

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح این واحد صنعتی حوزه صنعت کفش در شهرک صنعتی امید استان قم ابراز داشت: صادرات غیرنفتی کشور طی یک سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است و علاوه بر این، شاخص‌های مربوط به سرمایه‌گذاری، گردشگری و خرید تضمینی محصولات کشاورزی نیز وضعیت روبه به رشدی دارد.

وی با بیان اینکه همزمان با قم در تمام استان‌های کشور شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف هستیم که بخشی از آن‌ها حاصل سفرهای استانی سال اول دولت بوده است، افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم رکود سابق کشور کنار رفت و شاهد تحول و پویایی بخش‌های مختلف کشور به‌خصوص در حوزه عمرانی و صنعتی هستیم.

حسینی همراه با سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی دیگر از مسوولان این استان بر سر مزار شهدای گمنام و مدافع حرم در بهشت معصومه قم حاضر شد و ضمن نثار گل، برای شهدا فاتحه قرائت کرد.

پویایی چهارمین روز هفته دولت در قم با سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور
حضور حسینی در مزار شهدای گمنام در بهشت معصومه قم

چهار طرح عمرانی در حوزه راه در قم، روز شنبه با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

سامانه روشنایی بزرگراه راهجرد به سلفچگان به طول ۱۶ کیلومتر و اعتباری افزون بر ۱۴۰میلیارد ریال نیز امروز به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

پویایی چهارمین روز هفته دولت در قم با سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور
افتتاح جاده نمایشگاه بین المللی قم

وی با اشاره به اینکه اجر اخروی خدمت به مردم بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: در روایات متعدد آمده است که برای خدمت به دیگران انسان حتی می‌تواند طواف دور کعبه و اعتکاف خود را نیز بشکند.

آیین افتتاح همزمان این چهار طرح در ورودی راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی، واقع در آزادراه قم- تهران برگزار شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که باید تلاش کنیم روحیه خدمت در همه افراد افزایش پیدا کند گفت: مردم قم، کارکنان و مدیران این استان باید در کشور الگو و نمونه باشند.

سید محمد حسینی در ادامه سفر خود به استان قم در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان قم حضور یافت.

مردم، کارمندان و مدیران قم باید در کشور الگو باشند

به گزارش ایرنا ، استان قم در چهارمین روز از هفته دولت میزبان معاون پارلمانی رئیس جمهور بود و او در ابتدای حضورش در استان قم مزار شهدای گمنام و مدافع حرم را زیارت و گل افشانی کرد.

این واحد که اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر را در پی دارد در ابتدای جاده قم – کهک احداث شده است و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی دولت و استانداران برای رسیدن به نتیجه کافی نیست، اضافه کرد: در این مسیر باید تمام مجموعه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

پویایی چهارمین روز هفته دولت در قم با سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور


منبع: https://www.irna.ir/news/84867605/%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3

بهسازی محور قم به جعفریه، به طول ۲۰ کیلومتر و اعتباری افزون بر ۵۸۰ میلیارد ریال به همراه بهسازی محور قدیم قم – تهران به طول ۱۱کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال، ۲ طرح دیگری بود که امروز به بهره برداری رسید.

یک واحد تولیدی در کفش، روز شنبه با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی