چگونه یک فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی داشته باشیم؟

فضا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان برای تکمیل و یا اضافه کردن بخش هایی همچون افزودن آثار هنری در آینده سازگار باشد. طوری چیدمان را انجام دهید که مشتری راحت باشد و اجناس موردنیازش را به راحتی پیدا کند. اجناس پرفروش را در ردیف های اول و قفسه های جلویی بگذارید. نمای پویای ساختمان در بالای فروشگاه از پانل های طرحدار فایبرگلاس ساخته شده است که یک نمای ویترین زاویه دار را در جلوی فروشگاه ایجاد کرده است. زمانی که بخواهید یک فروشگاه لباس ایجاد کنید باید قبل از هر کاری در مورد طراحی فروشگاه پوشاک اطلاعات خود را افزایش دهید. همچین سایت های معتبری در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه وجود دارند برترین آن ها مانند: سامان چوب، چیدانه، دکوبوم و آکس چوب است. علاوه بر آن رنگ دفتر کاری باید سازمانی و مات باشد. پس طراحی نحوه طراحی دکوراسیون داخل ویترین مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است.ویترین مغازه بر روی جلب مشتری و میزان فروش شما تاثیر مستقیمی دارد. در مقالات قبلی در مورد اهمیت طراحی دکوراسیون مغازه صحبت کردیم. در هنگام انتخاب سبک طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه قطعاً هر مغازهدار اول به این موضوع فکر میکند که طراحی مغازه باید به سبکی باشد که به دید مشتری و رهگذران جذاب و خاص به نظر آید تا در نهایت مغازهدار موفق به جذب مشتری و افزایش فروش خود شود.

رنگ تابلوی سر در فروشگاه و لوگوی برند باید با تم کلی محصولات آرایشی و بهداشتی داخل مغازه هماهنگی داشته باشه. نحوه دکوراسیون و ارائه محصولات نقش بسزایی در بازدهی فروش محصولات شما دارد. برای نورپردازی داخلی مغازه می توانید از لامپ های LED استفاده نمایید همچنین بهتر است در فضای داخلی مغازه از آینه استفاده نمایید تا فضای مغازه بزرگ و دلبازتر به نظر برسد. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.

طراحی ویترین مغازه باید به سادگی و بسیار زیبا بیانگر محصولات مغازه باشد. با توجه به اینکه ویترین اولین جایی است که نظر مشتری شما را جلب می کند پس بیشترین میزان خلاقیت را در ویترین خود به کار ببرید. در اجرای نمای کامپوزیت مغازه به آب بند بودن نما بسیار باید دقت کرد زیرا کلیه سیم کشی های تابلو نوشته چلنیوم و روشنایی زیر تابلو در داخل باکس اصلی تابلوی کامپوزیت قرار دارد. البته ساختدکور مغازه ارزان به معنای استفاده از متریال غیر مرغوب نیست. جهت طراحی دکوراسیون مغازه از مدل های زیادی می توان استفاده کرد و یا الهام گرفت که معمولا این مدل ها متشکل از متریال هایی هستند که به نوعی با یکدیگر ترکیب و تلفیق شده اند و در قسمت های مختلف فضای داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند. به این معنا که یک دکور کاملا جذاب که ممکن است ارتباط خاصی هم با مغازه پوشاک شما هم نداشته باشد در دکور مغازه درنظر بگیرید. همچنین ایجاد نماهای متنوع به دلیل داشتن قابلیت تغییر زیاد با استفاده از کامپوزیت آلومینیوم ممکن است.

فرسایش بخشهایی از ساختمان فروشگاه: همه مصالح مورد استفاده از عمر مفیدی برخوردار هستند که پس از سپری کردن این عمر مفید لازم است اقدام به تعویض یا تعمیر آن کنیم. سعی کنید این ویترین نمایشگر مغازهتان باشد و همه را در یک نگاه به مشتری منتقل کند. در این پست مجموعه اسم مناسب برای مغازه دکوراسیون داخلی به شما ارائه می شود. اینجا مرز فروشگاه شما با فضای خارج و اولین تجربه آنها برای دیدن چیزهایی است که شما برای ارائه دارید. ترکیبی از المانهای دایرهای با اندازههای مختلف که منو را با ترکیب بندی گرافیکی نشان میدهد، همچنین لنزهای آیینهای بزرگنمایی شده و رنگارنگ که باعث افزایش تعامل میشوند. وجود صندوق فروشگاهی باعث میشود تا مشتری در هنگام تسویه حساب زمان کمتری را معطل شود که این امر میتواند باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان شود. اینکه هر رنگی چه تاثیری در روحیات فرد می گذارد. توضیحات کامل در کنار هر محصول و درج مشخصات فنی و رنگ بندی متنوع برای هر محصول دست خریداران را برای انتخاب و تهیه مدل مورد نظر باز گذاشته است. توجه به جزئیات و نحوه چیدمان محصولات در دکوراسیون فروشگاه موردی است که نیاز به توجه خاصی دارد.

با توجه به نوسان قیمت ها در چند سال اخیر بودجه نهایی ممکن است کمی بیش تر از آن چه تخمین زده، حاصل شود. یکی از مشکلاتی که بعضی افراد در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود دارند کوچک بودن مغازه می باشد به گونه ای که باید به شکلی طراحی دکور مغازه را انجام دهند که اجناس داخل مغازه جاگیر نباشد و در عین حال به راحتی در دسترس مشتری نیز باشد.برای داشتن یک دکور زیبا و اصولی برای مغازه های کوچک به چند نکته اشاره خواهیم کرد که باید به آن توجه داشت. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. مسیر حرکت را طوری طراحی کنید که گه محصولات شما در مسیر دید قرار داشته باشد. زیباترین طراحی دکوراسیون فروشگاهی و مغازه به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین عوامل موثر بر فروش و محبوبیت یک کسب و کار در وهله اول آن چیزی است که به مشتری پیشنهاد می شود، بنابراین تاکید می شود که اگر شغلی هم دارید که ارتباط مستقیمی با فروش دارد.

درست است که خلاق بودن دشوار است؛ اما بدون راه حل نیست. به طور خاص به این موارد از راه اندازی کسب و کار در حوزه مد و لباستوجه داشته باشید. فروشگاه ها، تابلو ها و سایر علائم تجاری را می توان جز ارکان اصلی خیابان ها در نظر گرفت. سبک مدرن یکی از جنبش های معماری و طراحی است که در اوایل قرن 20 میلادی شکل گرفت. در صورتی که نیازبه سفارش ساخت دکور ویترین مغازه یا ساخت اتاقپرو، ساخت کانتر یا تغییر در دکور مغازه دارید می توانید باما در تماس باشید. می توانید مدل های مختلفی از دکورسازی مغازه را در سایت پین ترست سرچ کنید؛ از آن تصاویر ایده بگیرید. افرادی که می خواهند سرامیکهای خود را بعد از مدتی تعویض کنند باید گفت که تعویض آن بسیار آسان می باشد. سه ترفند وجود دارد که خلاقانه عمل کردن را آسان تر می کند. 2. نوای موسیقی کلاسیک، موجب خرج کردن بیشتر پول میشود و هرچه ریتم موزیک آهسته تر شود، سرعت حرکت مشتری، کندتر و در نتیجه، میزان حضور در فروشگاه بیشتر می شود. در موعد تعیین شده جهتبررسی های نهایی و اعلام قیمت نهایی با شما قرداد بسته خواهد شد.

در این بخش به معرفی دکوراسیون مغازه مردانه می پردازیم که این مدل های زیبا و جدید می توانند ایده مناسب و جالبی برای شما باشند. ویترین یک مغازه باید مفهوم و شعار اصلی فروشگاه را به نمایش بگذارد ، برای نشان دادن این مفهوم و هدف اصلی همیشه نیازی نیست به طور مستقیم، محصول مورد نظر را در ویترین مغازه قرار دهیم ، گاهی با اشکال مترادف و مشابه محصول نیز می توان به شکلی زیرکانه به معرفی و تبلیغ پرداخت. برای اینکه روسری ها را به خوبی در داخل کشو بچینید؛ بهتر است طوری از طول تا کنید که اندازه اش دوازده سانتی متر و یا کمتر بشود.

اولین و مهمترین قسمت طراحی داخل مغازه، طراحی دکور جدیدترین طراحی داخلی مغازه بیرونی مغازه است. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و همچنین طراحی ویترین مغازه و توجه به طراحی نمای بیرونی مغازه، اگر به درستی و طبق اصول باشد. اما اگر به درستی درکنار هم استفاده شوند نتیجه کار بی نظیر خواهد بود. شاید در نگاه کلی بتوان گفت که تجهیزات زیادی برای طراحی داخلی فروشگاه امروزی وجود دارد که هر کدام باعث میشود تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. مثلا خانه جدید شما کف پوش پارکت قهوه ای پررنگ است و دیوارها هم کاغذدیواری کرم و قهوه ای و کابینت های تمام چوب در آشپزخانه؛ در چنین فضایی شما به اندازه کافی رنگ گرم و تیره در فضا دارید و در نتیجه در خرید مبلمان، فرش، بوفه و حتی سایر وسایل دکوراتیو، بهتر است به سراغ رنگ های روشن و یا کمی شادتر بروید، طوری که چیدمان نهایی به تعادلی از رنگ و سبک طراحی داخلی مغازه پلاستیک فروشی برسد. اگر قصد راه اندازی مغازه آرایشی و بهداشتی را دارید در ابتدا باید مکانی را انتخاب نمایید که دارای مراجعه کننده باشد و دسترسی به مغازه راحت باشد و بتوان به راحتی به مغازه رفت و آمد کرد و یا چنان چه مغازه ای دارید که آن را محلی مناسب برای راه اندازی مغازه لوازم آرایشی می دانید ولی دارای فضایی قدیمی می باشد می توانید با استفاده از خدمات بازسازی ساختمان مغازه را به مکانی مناسب برای فروش لوازم آرایشی تبدیل نمایید.

همچنین باید با فروشِ اجناس باکیفیت و قیمت مناسب به مغازه دارها، اعتماد آن ها را به خود جلب کنید تا همواره از شما بخواهند که برایشان شال و روسری ببرید. برای این که مشریان تان بتوانند ارتباط راحت تری را با مغازه شما پیدا کنند می توانید از خود جنس های مغازه در ابعاد بزرگ تر استفاده کنید، درست مثل آن چه که در عکس بالا می بینید. قبل از شروع به کار طراحی دکور و ویترین مغازه تان باید مواردی مانند؛ جنسیت مخاطب تان، رنج سنی آن ها، نوع کالا، جنس محصول تایمی که بیشترین مشتری و فروش را دارید؛ را مشخص کنید. ازجمله مواردی که باید در رابطه با دکوراسیون داخلی مغازه مورد توجه قرار داده شود این است که باید دقت شود شلوغی در اطراف جنس مورد نظر انتخاب را برای مشتری سخت می کند. اما در مغازه های کوچک یا پشت به خورشید، نورپردازی موضعی نقش ویژه ای و پررنگ تری را در طراحی فضای فروشگاه بازی می کند. رنگ مغازه برای جذب مشتری شاید در یک طلا فروشی رنگ سفید باشد اما همان رنگ باعث جذب مشتری در دکور مغازه موبایل نشود. خود لباس ها، نور سفید غیر متمرکزی را جذب می کنند که باعث چشمگیر شدن طرح و بافت آن ها می شود.

اگر به فضای داخل مغازه ها و فروشگاه های لوکس اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن و جذابیت فوق العاده دکوراسیون و ویترین آن ها خواهید شد. همینطور میتونیم برای عناصر تزیینی و المان برای دکوراسیون داخلی این فروشگاه از اشکال مختلف صدف ، صخره و حتی شن نیز استفاده کنیم و بکار بردن آکورایومی در قسمتی از فروشگاه جذابیت آن را دو چندان میکنه. تابلویی که بر روی یک اسم ناشناخته متمرکز است، در نظر مشتریان چندان جالب توجه نیست. در این مقاله در مورد اهمیت طراحی دکوراسیون بنگاه املاک صحبت کردیم. به طور کلی رنگ سفید، آبی و زرد در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی به کار نمی رود، رنگ زرد بیشتر در دکوراسیون مغازه پوشاک کودکان به کار می رود . در صورتی که رنگ خنثی در پس زمینه باشد، نور به خوبی منعکس می شود و اسباب بازی ها و لوازم بازی کودک، بهتر قابل رویت است.

رنگ آبی به دکوراسیون داخلی مغازه حس اعتماد و امنیت میدهد و میتواند رنگ مناسبی برای جذب مشتری به داخلی مغازه باشد. اگر مغازه کوچکی دارید، استفاده از آینه میتواند فضا را بزرگ جلوه دهد و روشنایی مغازه را چند برابر کند. نور بیشتر فضا را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهد. روسری کالای تکی است و شاید در نظر گرفتن یک فروشگاه بزرگ برای آن خیلی به صرفه نباشد. همانگونه که از نام این درب مشخص است شاید اولین و مهمترین خواص آن ضد سرقت بودنش باشد که به خاطر طراحی فوق پیشرفته از خانه ها، مغازه ها و یا هر مکان دیگری که باید ایمن باشد محافظت می کند. طراحی داخلی مغازه، طراحی دکور، ویترین و طراحی نمای بیرونی مغازه موضوعی بسیار مهم به ویژه برای دکوراسیون مغازه کوچک، در دنیای پر زرق و برق امروزی می باشد که هر کسی باید آنها را در نظر بگیرد. در دنیای پیشرفته امروزی که روند آن بسیار سریع است؛ دنیای تکنولوژی، دنیای مجازی و تبلیغات پرزرق برق؛ فضای رقابتی بین کسب و کارها را بسیار تنگاتنگ کرده است. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که برای راهروهای مغازه فضای کافی در نظر بگیرید به این خاطر که تحقیقات نشان داده است که مشتریان راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران را دوست ندارد.

رنگ در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطب از فضا بسیار تأثیر میگذارد. مشتری در همان لحظه که وارد مغازه می شود سمت راست را مورد توجه قرار می دهد و چیدمان و طراحی آن تأثیر بسیار زیادی بر باقی ماندن او در مغازه دارد. نمای کرتین وال : استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که جزئیات نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله ماهای کرتین وال می باشد. در کل شیائومی به نسبت سایر شرکتهای سازنده بر دوربینهایش تمرکز زیادی دارد و در هر رنج از قیمت شیائومی مدلی را می توان یافت که دوربین خوبی داشته باشد برای مثال سری ردمی نوت و پرچمدار این برند از جمله گوشی هایی هستند که عملکرد دوربین آنها زبان زد است. اغلب مغازه های کوچک به علت نبود فضای کافی، در جلب مشتریان ناموفق هستند اما اگر چند نکته را رعایت کنند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی