کمک به دولت برای بهبود وضعیت معیشت و اشتغال، سرلوحه کار مجلس است

وی تصریح کرد: همه مدیران دولت همانند شخص رییس جمهور باید در بین مردم باشند و دیوار بی اعتمادی بوجود آمده بین مردم و دولت که در دولت قبل بوجود آمده، را از بین ببرند.

شادمهر با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کارآمدی است و با اقدامات یکسال اخیر خود به تمام ویژه خواری‌ها و رانت خواری‌ها پایان داده اضافه کرد: این دولت، دولت کار است و همه مدیران آن باید با استفاده از همه توان خود و ظرفیت‌های موجود برای رفع مسائل و مشکلات جامعه گام بردارند.

شادمهر، گنبدکاووس را به لحاظ فرهنگ و تمدن شهرستان بی‌نظیری دانست و گفت: این شهرستان مهد تمدن و فرهنگ، یک جهان شهر با تنوع اقوام، مذاهب و آداب و رسوم و نیز الگوی وحدت اسلامی در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امانقلیچ شادمهر روز شنبه در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۱۷ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس به مناسبت هفته دولت باحضور استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان گفت: مردم ایران از گرانی اجاره خانه، تورم بالا و برخی ناهنجاری‌های اخلاقی، حال و هوای خوشی ندارند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.   


منبع: https://www.irna.ir/news/84868085/%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%B4%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%BA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D9%84%D9%88%D8%AD%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید برضرورت افزایش سهم مدیران این شهرستان در مدیریت‌های استانی و رعایت توسعه متوازن در تمام نقاط گلستان، خواستار اهتمام ویژه مدیران ملی و استانی برای تسریع در طرح آبرسانی به مناطق مرزی و بخش داشلی برون گنبدکاووس شد.

وی اضافه کرد: طرح ملی جمع آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس با گذشته ۲۸ سال هنوز به نیمه راه نرسیده و ۸۰ کیلومتر شبکه انتقال زیرخاک مدفون است.

شادمهر همچنین از برخی کم توجهی‌های مسوولان ملی و استانی طی چند دهه گذشته و کُندی عملیات اجرایی برخی پروژه‌های زیرساختی و عمرانی گنبدکاووس از جمله جاده ترانزیتی موسوم به نفت، طرح جمع آوری فاضلاب شهر، نساختن بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی و کُندی آبرسانی به روستاهای نوار مرزی این شهرستان گلایه کرد و گفت چرا جاده استراتژیک نفت که می‌تواند وصل کننده اینچه برون به کریدور شمال و جنوب باشد، پس از ۴۲ سال هنوز در ابتدای راه مانده است؟

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی همچنین اقدام دولت سیزدهم در تسویه ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه سال قبل را اقدامی بزرگ دانست و با اشاره به مصوبات خوب سفر ۱۳ اسفند پارسال آیت الله رییسی و برخی اعضای هیات دولت به گلستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی باید پیگیر جذب اعتبارات سفر باشند.

وی با تاکید برضرورت توجه بیشتر مدیران به رفع و کاهش مشکلات جامعه بویژه درحوزه معیشت و اقتصاد مردم، افزود: مجلس در کنار دولت انقلاب و مردمی آیت الله رییسی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات قرار دارد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی