به گزارش ایرنا از سازمان اداری و استخدامی کشور پژمان امید مقدمی معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت این سازمان گفت: پیرو درخواستهای مکرر دستگاههای اجرایی کشور در رابطه با امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان، فرصت مجدد برای صرفاً یک مرحله و طی بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شد.
وی افزود: بر این اساس دستگاههای اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه میتوانند در بازه زمانی مذکور حقوق و مزایای ماههای دی، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۳ را اصلاح و بهروزرسانی کنند.
امیدمقدمی تاکید کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواستهای مطروحه وجود نخواهد داشت.
منبع: https://www.irna.ir/news/85811507/%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%88-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86