جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای

بنابراین در طراحی داخلی طلا فروشی حفظ نکات حفاظتی و امنیتی در کنار زیبایی را باید در نظر گرفت که این امر پروسه ی طراحی مغازه طلا فروشی را بسیار سخت می کند. شما طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی را باید به گونه ای عالی درست کنید. پس سعی کنید با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. دکور مغازه با کناف بهترین و مناسب ترین انتخاب برای سقف یا دیوارها است. محلی برای بازی بچهها و یا نشستن آنها در فروشگاه مشخص کنید. پیشنهاد می کنیم از پست طراحی داخلی مطب زیبایی دیدن کنید. به این شکل است که یک دکوراسیون مغازه جواهر فروشی زیبا و مناسب می تواند فروش را تضمین و مشتری های شما را وفادار به خرید دائمی از شما نماید. بنابراین، افرادی که در این حرفه فعالیت دارند، باید در امر طراحی داخلی مغازه خود توجه زیادی داشته و دکوراسیون مغازه خود را به روز نگه دارند تا همواره بتوانند مشتری های زیادی را جذب کنند. در طراحی و دیزاین داخلی مغازه باید به عوامل متعددی در این زمینه توجه کنید استفاده از ترکیب رنگ های صحیح و نور پردازی مناسب از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

این روزها ایده های جالب و جدید برای طراحی داخلی مغازه و فروشگاه های مختلف وجود دارد متخصصین طراحی دکور می توانند انواع طراحی را برای فضاهای مختلف چه بزرگ و چه کوچک انجام دهند. همچنین، می توانید درباره چیدمان و توصیه های مربوط به موقعیت یابی وسایل فروشگاه و دوربین های نظارتی با یک نماینده بیمه، با تجربه در زمینه سرویس دهی به فروشگاه های طلا فروشی مشورت کنید. جالب است بدانید انسان زمانی که وارد یک فضا با هر عملکردی میشود ناخودآگاه به سمت راست فضا نگاه میکند، پس سعی کنید از این موضوع هم استفاده مفید کنید و محصولاتی که رنگی هستند را در قسمت راست مغازه تان قرار دهید.

غفلت از ایجاد امنیت در فروشگاه، باعث قرارگیری فروشگاه در معرض خطر دزدی میشود. وجود کالاهای با ارزش بالا در ویترین مغازه های طلا فروشی سارقان را به شدت به دزدی ترغیب می کند. دکوراسیون طلا فروشی می تواند با توجه به سلیقه کارفرما و یا نظر طراح داخلی در سبک های مختلف دکوراسیون طراحی شود. در مقاله دکوراسیون فروشگاه کفش بچه گانه نیز ذکر کردیم که در نهایت این خود کودکان اند که تصمیم نهایی برای خرید کفش یا لباسشان را می گیرند. اگر برای کودکان لباس میفروشید دکوراسیون شما باید کودک پسند باشد. اگر باهوش باشید چیدمان را به گونه ای دسته بندی میکنید که مشتری برای خرید محصولش مجبور شود به انتهای سالن برود و در همین بین به محصولات دیگر نیز نگاهی بیاندازد. ما جدیدترین محصولات دنیای سه بعدی را، از بیش از 150 شرکت تولید کننده این محصولات؛ رصد، دسته بندی و مرتب سازی می کنیم تا شما به راحتی بتوانید همه ی این محصولات را یکجا داشته باشید. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نور پردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد.

فرقی نمیکند مغازه شما دارای چه عملکردی است تاثیر ویترین بوتیک زنانه همانقدر است که در یک مغازه طلافروشی میتوان داشت. مشتریان از قدم زدن در مغازه هایی که دارای رگال های تکراری هستند بسیار فراری هستند به طوری که یک شکل ثابت برای اغلب مغازه ها تکرار شده است چنین سیاستی به نوبه خود دردسر ساز است. این مبلمان دارای تنوع بینظیری از رنگ و طرح هستند که به راحتی میتوانید با دکوراسیون خود ایجاد هماهنگی کنید. ما این امکان را نیز برای شما فراهم کرده ایم که خرید های خود را آنلاین بخرید و دانلود کنید. یکی از مهم ترین موارد در طراحی دکور استفاده از ایده های جدید و به روز می باشد. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. امروزه رنگ های معمول برای طلا فروشی ها سفید، قهوه ای و طلایی هستند. به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

در این جا رنگ سیاه با توجه به کنتراستی که با رنگ طلایی دارد، در همنشینی با این رنگ به خوبی عمل کرده است. اگر چیدمان به گونه ای باشد که به مشتری در هنگام خرید آزادی عمل بدهد مشتری از حضور در مغازه خسته نمیشود، هیچ، بلکه زمان بیشتری را در فضا میماند. بیشتر تم ها و قالب های طراحی سایت وردپرس به این نکته مهم در آن ها توجه ویژه ای شده است، بنابراین اگر طراحی سایت شما از طریق مدیریت وردپرس است پس از این بابت کاملا بهینه است. این فضا بیشتر مایل به سمت مدرنیته است و این تغییرات با توجه به کالا های این قسمت ضرورت داشته است. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی وب سایت و پلتفرم های فروشگاهی بخش انبارداری و موجودی کالاست که یک وب سایت فروشگاهی اصولی و استاندارد بایستی از این مهم بهره مند باشد تا محصولات ناموجود به صورت خودکار و داینامیک در معرض دید اولیه مشتریان قرار نگیرد و یا با لیبل ناموجود مشخص گردند و یا محدودیت باقی مانده موجودی کالا به مشتری نمایش داده شود تا مشتری سریعا قبل از اتمام کالا اقدام به خرید نماید یا همچنین زمانی که موجودی محصولی ناموجود است با تجدید موجودی محصول به مشتری از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود که این مهم در شبکه های اجتماعی و یا اینستاگرام تعبیه نشده است، یا همچنین بخش سفارشات که شامل سفارش درخواستی مشتری، شماره تماس، آدرس و دیگر اطلاعات وی است تا در هر زمان در صورت نیاز بتوان به سرعت و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.

سعی کنید از رنگی استفاده کنید که در برندتان موجود است. شکل چیدمان وسایل و محصولات موجود در مغازه شما که در سمت راست مغازه قرار دارند، تاثیر بسیاری را بر ذهن مشتری خواهند گذاشت و مهم ترین عامل در جذب مشتری می باشد. برای مثال می توانید از تصاویر سلبریتی ها در فیلم های معروف که عینک به چشم دارند و یا تصاویر خیابانی و مدلینگ دهه هفتاد و هشتاد میلادی در گوشه و کنار دکوراسیون مغازه عینک فروشی استفاده کنید. آویزها گزینهی خوبی هستند اگر که از آنها در بعضی قسمتهای فروشگاه استفاده کنید. اگر شما فروشگاه لباس رسمی برای آقایان یا خانمها هستید نمیتوانید از دکورهای اسپرت و یا شلوغ استفاده کنید. در بخش پروژه های سایت می توانید سایر پروژه های اجرا شده ما در ایرانادکور را مشاهده کنید و با مراجعه حضوری به دفتر ما می توانید بسیاری از طراحی های دیگر ما را از نزدیک ببینید. دیر نیازی به صرف وقت زیاد برای انجام مدل سازی و تکسچر دادن به مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه را ندارید، فقط در همین صفحه مدل های مورد نیاز خود را یافته و با نارلتربن قیمت در جهان دانلود کنید و به صحنه های سه بعدی خود روحی تازه ببخشید.

همواره سعی کنید به شیوه ای دکور بزنید که بخشی از لباسهای فروشگاه به صورت آویزان و یا پشت ویترین باشد تا مشتری بتواند انتخاب کند و یا جذب زیبایی لباس شود. سعی کنید محصولاتی که پرفروشترین، جذابتر و رنگیتر هستند را در جلوی چشمان مشتری قرار بدهید و باقی محصولات را در قفسههای پایین تر قرار دهید. به همین علت تولید کنندگان محصولات متنوعی را در سایزها و ضخامت های متفاوتی عرضه میکنند تا هر کسی قدرت خرید آن را داشته باشد. ویترین های مغازه طلا فروشی با ویترین بقیه مغازه ها فرق دارد و می بایست علاوه بر موضوع دکور و زیبایی بقدری ایمن باشد که خیال صاحب مغازه را تا درصد بسیاری راحت کند . دارت ها و زوایای مربوطشان پس از بسته شدن انحنای نهایی را تعیین می کنند. رنگ دکوراسیون مغازه کفش فروشی متناسب با محصولات آن تعیین میشود. برای مثال استفاده از رنگ سفید در یک بوتیک کیف و کفش باعث میشود توجه به سمت کفشها و کیفها برود و این اتفاق درستی است. به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از مجموعه مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه که با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا برای شما گردآوری و تهیه شده است؛ به جمع طراحان بسیار حرفه ای مدل سازی و متریال طراحی و دیزاین داخلی مغازه سازی بپیوندید.

از این رو پیشنهاد ما به شما مراجعه به این گروه و استفاده از تجربیات گرانقدر آن ها است تا بتوانید بهترین نتایج را کسب کنید. چطور بهترین طراحی دکور طلا فروشی را داشته باشیم ؟ برای طراحی یک فروشگاه طلا فروشی لازم است به نکات و مسائل مهمی توجه کنید تا طراحی خوبی و مطابق با اصول استاندارد داشته باشید. از این رو منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. تا بچهها با علاقهی بیشتری در فروشگاه شما خرید کنند و همین نکته باعث میشود والدین همواره فروشگاه شما را برای خرید انتخاب کنند. اگر شما فروشندهی لباس هستید آگاه باشید که دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بسیار مهم است. اگر انتخاب شما چیز دیگریست نیاز به استفاده از فونت های مانند sans serif یا غیره نیست. مالک یک فروشگاه یا مغازه طلا و جواهر فروشی همیشه سعی می کند بهترین مدل ها و چشم گیرترین مدل ها در مغازه خود داشته باشد تا مشتریان را به سمت خود جلب کند اما دکوراسیون مغازه جواهر فروشی هم باید همانند محصولات داخل ویترین مغازه مثل جواهر بدرخشد تا نهایت تاثیر گذاری را در جلب مشتریان به داخل مغازه ایجاد کند.

امروزه بسیاری از فروشگاه های طلا و جواهر فروشی، به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر و فروش و نمایش محصولات خود هستند اما یکی از نکات جالب توجه در اینجا نوع عقیده و طرز تفکر برخی از صاحبان فروشگاه های طلا و جواهر فروشی است. شما به کمک رنگ میتوانید محصولات خود را بهتر نشان دهید. سبک کار شما در نحوه و انتخاب نوع دکوراسیون بسیار نقش دارد. و اگر سبک لباسهای شما برای جوانان و نوجوانان است دکوراسیون باید طبق سلیقهی غالب جامعهی جوان طراحی شود. اگر شخصی بدون انجام مراحل مختلف تأسیس طلافروشی اقدام به فعالیت در این زمینه نماید، ممکن است سرمایه خود را از دست داده و یا از سوی مراجع مختلف با فعالیت وی برخورد قانونی بشود. اما توجه داشته باشید پیش از آنکه شروع به طراحی کنید به بودجه تان توجه کنید و از یک معمار داخلی یا فردی با تجربه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را براورد کنید تا بهترین دکوراسیون و طراحی را انجام دهید و در کسب و کارتان بیش از قبل موفق طراحی داخلی ویترین طلا فروشی باشید!

در بالا ترفندهایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه حائز اهمیت است را قرار دادیم اما تمامی نکات زمانی اماده اجرا میشوند که بدانید عملکرد مغازه چیست؟ چگونه چیدن کالکشن های طلا و جواهرات، اهمیت زیادی دارد از سبک های متفاوت در ویترین اصلی و سایر ویترین های داخل مغازه استفاده کنید. سعی کنید شیکترین لباسها در بهترین جای مغازه باشد. انسان، موجودی است که زیبایی را دوست دارد و به سمت آن جذب میشود؛ پس اگر به دنبال فروش محصولات و بالا رفتن درآمدتان هستید، طراحی دکوراسیون مغازه را دست کم نگیرید و به بهترین و شیک ترین حالت ممکن آن را دیزاین کنید. سعی کنید لباسها را به شیوه ای در مغازه قرار بدهید که مشتری وقتی در مغازه راه میرود، لباسها و دکور را میبیند در خود احساس نیاز به لباس را حس کند.

حتی از نظر روانشناسی، لوازم تزئینی اضافی و عکسها و پوسترهای زیاد باعث ایجاد استرس و اضطراب در افراد میشود و این برای دکور مشاور املاک مناسب نیست. اما نور عمومی در دکور هر مغازه ای وجود دارد و استفاده خلاقانه از نورهای ال ای دی و نورهای مخفی در جزییات مغازه، تفاوت را در مغازه شما ایجاد میکند و مغازه شما را متمایز میکند. بله شاید این حرف موجب تعجب شما شود! این روزها طراحی داخلی در سراسر جهان به عنوان یک هنر و به شکل تخصصی شناخته می شود طراحی داخلی امروز بسیار پر کاربرد بوده و همه جا حرف اول را می زند این کار باظرافت های هنری و تخصص یک طراح صورت می گیرد ویترن مغازه و دیزاین آن بسیار مهم است و در شیک تر دیده شدن اجناس مؤثر است طراحی داخلی فروشگاه یک رابط میان شما و مشتریان می باشد. در دکوراسیون طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین موضوع انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر م کند. در مغازه های عینک فروشی که مشکل آنها عدم وجود فضای کافی برای نمایش کالاها است، استفاده از پنل های دیواری به جای پنل های زمینی می تواند ایده ای بسیار کاربردی باشد.

شما در این مغازهها باید از قفسههایی استفاده کنید که بتوانید دوربینها با مدلهای مختلف را روی آنها قرار دهید تا در حین معرفی به مشتری با مشکلی مواجه نشوید. سردرب فروشگاه که مدل طاق تورفته دارد، از جنس ماسه سنگ است و روی آن، با فولاد طلایی تزئین شده. به این ترتیب که مشتری با بتواند به جنس و سبک لباس راحتتر دسترسی داشته باشد. زوایای دارت برای پذیرایی هرگونه تغییر در جنس تخته 3لا کالیبره شده. این تکنیک در اصل برای شکل دادن پارچه روی بدن انسان استفاده می شود اما این معمار آن را در تخته 3لا اعمال کرده. اولین پروژه این معمار در این زمینه با هندسه شبکه ای که پنل های تخته 3 لایی مثلثی متفاوتی را به هم کوک می زند ساخته شده اما در طراحی داخلی این فروشگاه پارچه و چوب تخته 3لا را با تکنیک خیاطی به نام دارتینگ که برای مضمون سازی و نمونه سازی بیشتر مورد درخواست است شکل داده.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی