پیراهن مردانه نخ پنبه خرید آنلاین پیراهن نخ پنبه‌ مردانه

پیراهن مردانه نخ پنبه خرید آنلاین پیراهن نخ پنبه‌ مردانه

پیراهن یقه دیپلمات همانطور که از نام آن مشخص است اغلب توسط سیاست مداران و اشخاص دولتی مورد استفاده قرار می گیرد و شاید برای همه جذابیت نداشته خرید لباس ارزان مردانه باشد. شلوارهای فاستونی مردانه Edris رو می تونین همین حالا به طنین سبز سفارش بدین. توصیه میکنم موقع شستن داخل کیسه های مخصوص شست و شو قرار بدید تا داخل ماشین لباسشویی نخ کش نشه. در ادامه این محصولات را در قالب پوشاک مردانه و نکات نحوه انتخاب و خرید آن ها ارائه می کنیم.

پیراهن هاوایی پیراهنی است که جنس پارچه آن اولا از جنس نخ پنبه میباشد و دوما طرح های جذاب و شاد با رنگ های روشن در آن بکار رفته است . پیراهن هاوایی بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال و مسافرت های آن است .طرح ها و نقش های روی پارچه های پیراهن هاوایی چاپی و با دوام می باشد . به طور کلی اجزای پیراهن‌های مردانه آستین بلند دارای قسمتهای مختلفی مانند آستین، سر آستین، دکمه و جیب می‌باشد. اگر به دنبال ساخت ست مردانه شیک برای مهمانی و مجالس هستید، می توانید پیراهن کلاسیک ساده برند و مارک دار را با شلوار، کروات و کت مناسب ست کنید. به یاد داشته باشید که مدل های طرح دار را نباید با کروات یا کت طرح دار بپوشید.

خرید پیراهن مردانه طرح دار، یک دنیای خارق العاده از طرح و نقش است که آن‌ها را می‌توان شامل پیراهن راه راه، پیراهن چهارخانه، پیراهن هاوایی و. این پیراهن شیک مردانه هم برای مهمانی و هم برای زندگی روزمره مناسب است. این پیراهن مردانه دارای اندازه های 3XL و 4XL و 5XL می باشد.

  • اگر اندازه های دقیق خود و نوع جنس پارچه ایی که میخواهید را به خوبی بدانید.
  • پیراهن مردانه به عنوان پوشش و لباسی است که در قسمت بالاتنه قرار گرفته و این قسمت را می‌پوشاند.
  • فاکتور بعدی که باید در انتخاب پیراهن مردانه به اون دقت داشته باشید جنس پارچه پیراهن است.
  • پیراهن مردانه در دو نوع آستین کوتاه و بلند تولید می‌شود و انواع یقه را دارد بیشتر پیراهن‌های مردانه روی سینه چپ خود جیب دارند که به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اگر به دنبال پیراهن رسمی با قیمت مناسب تر میباشید میتوانید پیراهن پلی استر که درصدی از نخ در آن استفاده شده نیز خریداری کنید.

پس عواملی مانند استایل یقه و سر شانه و سر دست و غیره باید سر جای خود باشند تا یک پیراهن مردانه شیک جلوه کند. به طور کلی پیراهن های تیره از پر طرف دارترین رنگ ها برای آقایان هستند. پيراهن آستين کوتاه لي ساده دودي با جنسی خاص بر روی بدن شما کاملا شکیل نمایش داده میشود و خیلی کم چروک میشود. برای ست کردن این پیراهن آستین کوتاه لی ساده دودی به صورت پیشنهاد میگردد. اول اینکه با یک شلوار مشکی و یک جفت کفش سفید که بسیار میتواند بر جذابیت شما بیفزاید.

جنس این لباس 100 درصد از الیاف نخ بوده و آستین های آن کوتاه می باشد. برای طول عمر بیشتر این پیراهن مردانه بهتر است علاوه بر رعایت موارد ذکر شده در قسمت قبل، از خشک کن لباسشویی و سفید کننده هم استفاده نشود. ۱- توجه کنید اگر به پیراهن‌های چهارخانه علاقه دارید، این نوع پیراهن ها به هیچ عنوان مناسب موقعیت‌های رسمی نیستند. پس بهتراست آن‌ها را در موقعیت‌های غیر رسمی مثل دورهمی‌های خانوادگی به تن کنید. این پیراهن زیبا و ساده از جنس پنبه ویسکور است و دارای اندازه L تا 4XL می باشد.

پرداخت اقساطی به تعداد سفارش و مدت زمان تحویل سفارش بستگی دارد. کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . این دوست قدیمی برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ما را تنها نمی گذارد.

معمولا در میان انواع مدل‌های پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینه‌ای است که اغلب توسط آقایان انتخاب می‌شود. به جز مدل‌های چارخانه، انواع مدل ساده و راه‌راه نیز بسیار پرطرفدار هستند. معمولا پیراهن‌های ساده و راه راه، کلاسیک هستند و برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب به شمار می‌آیند و قابلیت همراه شدن با کراوات را نیز دارند. از مدل‌های چارخانه، به ویژه چارخانه درشت، به عنوان مدل‌های روزمره و نیمه رسمی با شلوار جین مردانه استفاده می‌شود. 2-برای استایل روزمره خود می توانید از پیراهن های چهارخانه مردانه استفاده کرده ولی حتما اینو رو در نظر بگیرید که در چه فصلی هستین زیرا پیراهن های چهارخانه مردانه دارای الیاف مختلفی چون پشمی، نخ پنبه ، نخ کتان و … هستند که هر کدام برای فصل می توان مورد استفاده قرار داد پس هنگامخرید پیراهن مردانهبه آن الیاف پیراهن توجه داشته باشید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی