از طراحی تا ساخت ویلا در شمال با آرین پاراکس

سیمان سفید می تواند انتخابی بهینه در اینگونه مواقع باشد به ویژه اگر با یک لایه از اپوکسی بی رنگ پوشش داده شده باشد. استفاده از چوب برای دکوراسیون داخلی ویلاهای شمالی چند جنبه مختلف دارد که یکی از این جنبهها، زیبایی و گرمای محیط است (در اینجا منظور از گرمای محیط، حس گرمی و صمیمیت فضاست). از این رو ما نیز قصد داریم در ادامه به نکاتی پیرامون استفاده از سیمان سفید در دیزاین داخلی باغ ویلا بپردازیم. اگر دقت کرده باشید، برخی از تصاویر از فضاهای داخلی ساختمانها و ویلاها نیز همین گونه هستند. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید. هر دو دارای فرم های بدون عارضه، خطوط تمیز و پرداخت ساده هستند. قیمت سنگ های آَپزخانه به قدری بالاست که برای تجهیز نمودن یک آشپزخانه ی نقلی هم باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید. علاوه بر همه ی این ها شما نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای این کار ندارید. در بین ویلاهایی که با سبکهای مختلف در شهرهای شمال کشور ساخته میشوند، ویلاهایی مدرن محبوبیت بیشتری دارند و در دهههای اخیر برای طراحی و ساخت بیشتر ویلاهای شمال از این سبک استفاده میشود ویلاهای مدرن از تمامی امکانات رفاهی برخوردار هستند و این سبک برای طراحی و ساخت ویلاهای کوچک و بزرگ بهکار گرفته میشود.

طراحان داخلی به وسیله رنگ ها قادر هستند تا حالت فضایی که در اختیارشان قرار گرفته است را تعیین کنند. دیوار ها و سطوح خارجی به دلیل نزدیکی با طبیعت به صورت آزاد طراحی شده اند که خود باعث ارتباط بصری بین فضای داخل و طبیعت خارج شده است. برای شروع می تواندی سقف ویلای خود را به شکل راه راه طراحی کنید و خطوط راه راه با رنگی ملایم روی آن ایجاد کنید. به عنوان مثال، برای ایجاد هارمونی، شما میتوانید فقط از یک رنگ در طراحی استفاده کنید، حتی اگر وسایل شما از نظر اندازه، شکل، و بافت، با هم تفاوت دارند. استفاده از رنگهای مناسب در هریک از فضاها، کمک می کند که فضایی هنرمندانه را برای خود خلق کنید. استفاده از المان های سیمانی می تواند رنگ و بویی از مدرنیته را وارد ویلای شما کند. بنابراین می توانید به جای استفاده از سنگ های گران قیمت روی به استفاده از این متریال بیاورید. یکی از انتخاب های بسیار شیک و زیبا برای استفاده از سیمان سفید دیوار باغ ویلا است.

حتی چیدن مبلمان کوچک در تراسی در منزل و یا خانه ای در طبیعت خارج از شهر … ممکن است با شنیدن این پیشنهاد تعجب کنید و یا در همین مرحله ی معرفی از چنین انتخابی پا پس بکشید اما اشتباه نکنید. اگر تصمیم دارید در مازندران در یک منطقه خوش آب و هوا ویلا خریداری کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله “خرید ویلا در مازندران چه مزیتهایی دارد” را مطالعه کنید. در نتیجه توصیه میکنیم که اگر شما نیز قصد دارید به تغییر دکوراسیون داخلی ویلا، خانه یا محل کارتان اقدام کنید و یا دوست دارید اطلاعات و دانش خود را در این رابطه افزایش دهید حتماً تا انتهای مقاله مطالبی که عنوان میکنیم را به خوبی مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با نمای خارجی و نمای داخلی ویلای دوبلکس زیر تا انتها همراه ما باشید. نوعی دیگری از نمای پوشش سقف از پوشش به نام شینگل ساخته می شود که با توجه به تنوع در رنگ بندی بسیار مورد استقبال واقع شده است. میز ناهارخوری از جنس سیمان سفید انتخابی شیک و هنری برای باغ ویلای شما خواهد بود.

در این سبک از المانهایی از قبیل ستون برای ایجاد عظمت در بنا استفاده میشود. رنگ سفید سیمان در کنار رنگ چوب می تواند ترکیب دلچسب و چشم نوازی را ایجاد کند. را دارد. ترکیب رنگ ها و ظاهر شیک خانه به تنهایی خودنمایی می کند. اگر می خواهید گیرایی دیوار سیمانی را افزایش دهید به شما توصیه می کنیم که آن را با چوب و شیشه ترکیب کنید تا ویلای شما شیک تر از آنچه که هست به نظر برسد. اینجا یک اتاق پذیرایی واقعی است چون در آن خبری از تلویزیون و سینمای خانگی نیست و میهمان و میزبان می توانند با خیال راحت گل بگویند و گل بشنوند. شما می توانید دیوارهای باغ ویلا را با استفاده از سیمان سفید پوشش دهید. کافی ست دیزاین داخلی چند ویلا با استفاده از سیمان سفید را مشاهده کنید. وجود پنجره های کشویی عظیم نشان دهنده شگفت انگیز جریان آسان بین نمای بیرونی و داخلی ویلا است و استفاده از درب داخلی ویلا یک شیشه کشویی است که تشخیص طبیعت از ویلا را دشوار می کند. داشتن دکوراسیون سفید رنگ می تواند باغ ویلای شما را دلباز تر از آنچه که هست نشان دهد بنابراین سعی کنید تا می توانید از این رنگ در طراحی داخلی باغ ویلا استفاده کنید.

اگر باغ ویلای شما دارای دکوراسیون مدرن می باشد بی شک استفاده از سیمان سفید برای دیوار، کفپوش، میز ناهارحوری و سایر تجهیزات و المان های دکوری ویلا می تواند مناسب باشد. چنانچه دیوارهای باغ ویلا را با استفاده از سیمان سفید تزئین کردید می توانید از المان های هنری و دکوراتیو زیبایی بر روی دیوار استفاده کنیدو تضاد رنگی بین یک دیوار سفید آن هم با یک بافت و طرح هنری و یک تابلوی نقاشی یا اثر هنری می تواند تضاد خیره کننده و جذابی باشد. شما می توانید روی شومینه، روی میز ناهارخوری و حتی روی اپن از شمعدان های سیمانی کوچک با ظاهر سفید تابناک استفاده کنید.

اگر می خواهید ظاهر میز شما ظاهری صیقلی و صاف باشد می توانید از روکش اپوکسی برای میز ناهارخوری استفاده کند. سیمان سفید با ظاهر درخشان و سفید رنگ خود در حالی که کاملا پولیش خورده و صیقلی شده می تواند نقش کانتر را به زیبایی هرچه تمام در آشپزخانه ی شما ایفا کند. عوامل مختلفی برای انتخاب فرم پلهها، جانمایی آن و سبک اجرای راهپلههای متفاوت و خاص در طراحی داخلی ویلا نقش دارند که مهمترین آنها شامل: میزان فضای موجود در ویلا، نوع سبک انتخابی طراحی ویلا، ارائه ایده متفاوت و ارائه کانسپت است. فضای داخلی باید به دور از دغدغه و مسائل روزمره طراحی گردد و طراحی تجملی کمکی به احساس آرامش نمیکند. برای تجربه کردن سبک های جدید از زندگی و تجربه ی حس و حال های نو باید دل را به دریا بزنید و ایده های نو را اجرا کنید.به عنوان مثال داشتن سقف های رنگی در ویلا یکی از ایده هایی ست که شاید در وهله ی اول عجیب و غیر قابل اجرا به نظر برسد اما وقتی در آن عمیق می شویم و به نتیجه مهایی فکر می کنیم خواهیم دید ایده ای که در ابتدا عجیب و غیر قابل اجرا به نظر می رسید .

این متریال در عین سادگی دارای بافت زیبایی است و اگر نورپردازی زیبایی نیز روی دیوار پیاده سازی کنید خواهید دید که تا چه حد این زیبایی چند هزینه طراحی داخلی ویلا برابر خواهد شد. ساحلی یا جنگلی بودن ویلا، تاثیرگذاری مستقیم در شکل محوطه سازی دارد و با در نظر گرفتن این موضوع می توانید در نهایت خروجی بهتری از پروژه ایجاد فضای سبز دریافت کنید. در حال حاضر سنگ ها و مصالح نمای ساختمانی بسیار جدید و مدرنی در بازار وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها، بهترین نمای ویلای دوبلکس مدرن را ایجاد کنید. استفاده از سیمان سفید در سینک دستشویی یک انتخاب شیک و های کلاس است که صاحبان باغ ویلاها این روزها به آن روی آورده اند. رنگ دیوارهای اتاق نشیمن و اتاقخوابها با استفاده از رنگهای روشن و خاکی طراحی میشود و لوازم دکوری برای تزیین دیوارها به کار میرود. استفاده از تجملات از قواعد نخست در بهره مندی از شیوه کلاسیک در طراحی ویلاها به شمار می آید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که طالب نوآوری و خلاقیت بیشتری در طراحی داخلی باغ ویلای خود هستید می توانید سراغ خرید آباژورهای سیمانی بروید. به طور کلی برای طراحی نمای ساختمان ها چه مسکونی و چه تجاری و اداری و چه ویلاها باید توجه لازم را داشته باشید: اولین نکته مورد توجه این است که باید متناسب با طراحی داخلی مورد نظر انتخاب و به کار گرفته شود. مواردی مانند سبک مورد نظر کارفرما، تعداد طبقات، تعداد و ابعاد اتاق، فضاهای مورد نیاز و به طور کلی خواستههای کارفرما اولویت بعدی در طراحی میباشد. بنابراین تصور نکنید که برای دیزاین باغ ویلا با سیمان سفید باید لزوما سراغ تجهیزات حجیم با ابعاد بزرگ بروید.

طراحی ویلای کلاسیک که در زمانهای گذشته استفاده میشد امروزه نیز به دلیل این که سبکی منظم است و بی نظمی و شلوغ کاری در آن وجود ندارد طرفداران خاص خود را دارد. این ویلا بر اساس سبک مدرن طراحی شده است و متریال های متنوعی روی نما و در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین اگر می خواهید نوآوری را چاشنی دیزاین داخلی کنید و البته از قیمت های مقرون به صرفه در دکوراسیون داخلی ویلا بهره مند شوید استفاده از سیمان سفید را فراموش نکنید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما اغلب ویلاهای مدرن به جای استفاده از متریال های گران قیمت و در هم و برهم روی به استفاده از سیمان سفید برای دیوارهای ویلا آورده اند. مورد دیگری که در کاخ ویلاهای شمال کشور مورد توجه قرار میگیرد مساحت زیاد اینگونه ویلاها است که به همراه امکانات و ویژگیهای تفریحی که دارد میتواند نظر خریداران را به خود جلب کند. متریال سیمان سفید علیرغم قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بسیار مقاوم و مستحم باشد و در برابر ضربه های سنگین مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

همچنین اول خونه بهترین ویلاهای شمال را برای شما در نظر دارد تا بتوانید با خرید ویلا در شمال سرمایه گذاری خوبی داشته باشید. از دیدگاه دیگر می توان محبوب ترین ویلاهای شمال را دستهبندی کرد. وجود تضاد رنگ بیش از حد بین سقف و دیوار می تواند چهره ی ویلای شما را ناموزون نشان دهد. بالای سینک و روشویی، تعدادی چراغ غیرعادی نصب شده و دیوار تاکیدی این سرویس بهداشتی با طرح مرمر تزئین شده حمام اصلی، یک وان معلق مدرن و یک اتاقک دوش بزرگ دارد. به عنوان مثال, اثاثیه مورد استفاده در این سبک کاملاً مدرن نیستند. همچنین شما قادر هستید تا با ساخت و یا خرید ویلا باغ دوبلکس در استان های گیلان و مازندران از زمینی که در اختیارتان قرار داده شده است؛ به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بنابراین استفاده از این متریال ها می تواند هزینه ی زیادی به شما تجمیل کند به ویژه اگر کار اتمام ویلا تازه به پایان رسیده باشد چرا که مطمئنا هزینه های زیادی برای تجهیز آن و خرید لوازم صرف کرده اید.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی