مسئولان در نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ چه گفتند؟

دولت سیزدهم در این نمایشگاه سعی دارد تا مردمی سازی را در عمل نشان دهد طوری که مهدی عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت در این باره اظهار داشت: همه مسائل را دولت‌ها نمی‌توانند حل کنند اما می‌توانند تسهیلگر، ناظر و زمینه‌ساز خوبی برای حضور مردم در حل مسائل و مشکلات باشند.

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی هم در حاشیه نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ به ایرنا گفت که رویکردی که در بحث‌های تکنولوژی و نوگرایی وجود دارد، نشان می‌دهد که می‌توان رفاه و آسایش را به شکل جدیدتری داشته باشیم. لذا این نمایشگاه عرصه ارائه این توانمندی‌های اسلامی است.  

با وجود این که این نمایشگاه فردا هم ادامه دارد مطمئناً در روز پایانی، مقامات اجرایی و دولتی بیشتری از آن بازدید خواهند کرد و در جریان فعالیت ها و ظرفیت‌های مردمی قرار خواهند گرفت و از این ظرفیت ها در حوزه تخصصی خود بهره خواهند برد تا با کمک مردم در رفع چالش های اساسی کشور قدم بردارند و یاری رسان دولت باشند.


منبع: https://www.irna.ir/news/84833308/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B1-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%86%D8%AF

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور یکی از مقامات بازدید کننده از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران اعلام کرد که با همت جوانان مومن و انقلابی و فعالان در حوزه اقتصادی و اجتماعی، جمع کثیری از فعالان این عرصه را با برپایی  ٨٠٠ غرفه به این نمایشگاه آورده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه هم افزایی، دولت را کمک می کند تا نه تنها در شعار بلکه در عمل بتواند مردمی سازی را با استفاده از ظرفیت های مردمی محقق سازد.

سید محمد آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور این نمایشگاه و رویداد هم‌افزا را ایده بسیار خوبی برای حضور همه شرکت‌ها دانست و تاکید کرد که باید از حالت عمومی خارج شده ‌و تخصصی‌تر و یا به صورت بخش بخش باشد.

وی افزود: آنها توانستند ابتکارات خود را در حوزه مدیریت کشور مانند عمرانی اجرایی، مباحث اجتماعی و تبلیغی به منصه ظهور برسانند.  

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز گذشته یکشنبه در مصلای تهران گشایش یافت تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب باشد.

این نمایشگاه در حقیقت حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی خواهد بود که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که عصر امروز از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بازدید کرده بود به خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: این نمایشگاه وجوه مثبت فراوانی داشت که از جمله آن می‌توان به حضور پرشور مردم و شرکت های دانش بنیان در نشان دادن ظرفیت شان در کمک به دولت برای حل مشکلات اشاره کرد.

بر اساس گزارش ایرنا، مقامات و مسئولان اجرایی فراوانی در این روز در این نمایشگاه حضور یافتند که تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ نفر از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور می رسد.

وی در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: این نمایشگاه برپا شد تا همکاران ما در دولت از ظرفیت‌های مردمی بیشتر آگاه شوند و مدیران باید بدانند که با سهیم کردن جوانان جویای نام  پیشران و مردم در کار خود، امور سریعتر و موفق تر حل می‌شود.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی