پاسخی به برخی برادران نزدیک اما دور

این حرف‌ها، خلاف آشکار مواضع و فرامین رهبری است که نباید در بین دوستان خود دنبال دشمن بگردیم و البته ما معتقدیم دایره انقلابی‌گری فراتر از اصولگرایی است و امروز جامعه به انقلابی‌گری مطابق عقل اصیل انقلابی نیازمند است و نه رفتارهای تخریبی و حذفی برای سهم‌خواهی.

ظاهراً امتداد خط رسانه‌ای و نفوذ دشمن به کسانی رسیده که با ظاهر انقلابی‌گری و سوپرانقلابی‌نمایانه سعی بیهوده در پیاده کردن سرمایه‌های نظام از قطار انقلاب و نظام دارند و در این مسیر هوشمندانه و منافقانه و انقلابی‌نمایانه چماق برچسب‌زنی خود را بر سر مدافعان راستین و ریشه دار حساب پس داده نظام و ولایت و مردم بلند کرده‌اند تا با مواضع تند و گفتمان غیرعقلانی، موانع سهم‌خواهی خود را حذف کنند ولی در سابقه برخی‌شان که بنگرید هزینه‌ای برای انقلاب نداده‌اند.

اگر مجموعه رفتار افراد که امروز و آنهم در این شرایط تهمت را ابزار سهم‌خواهی خود و دوستانشان کرده‌اند رصد کنیم، می‌بینیم دایره‌های انقلابی‌گری را محدود به دوستان خودشان کرده‌اند و تنها ابزارشان تخریب است و آیا این بزرگواران اخبار را فقط در رسانه‌های آن سوی آبی دنبال می‌کنند که این چنین از مواضع منعکس‌یافته در رسانه‌های داخلی بی‌اطلاعند یا سودشان در ندیدن استراتژیک است؟ البته که برخی از این بزرگواران، خود با ترییون‌هایشان ید طولایی در سانسور رسانه‌ای مدافعان راستین ولایت و نظام و انقلاب دارند که آن جای خود بحث دارد.

مواضع اصیل انقلاب و ولایت که حزب مؤتلفه اسلامی همواره بر آن مدار بوده حتما با مواضع سهم‌خواهانه برخی متفاوت است و هیچ وقت وارد این بازی‌های نواصولگرا نماها نشده است و آنچه خط مؤتلفه اسلامی را مشخص می‌کند خط ولایت است نه این هیاهوهای سبک و امروز مؤتلفه اسلامی علمدار عملیاتی وحدت نیروهای انقلاب اسلامی است و تلاشش حفظ سرمایه‌های نظام و مدافعان ولایت است و مسیرش خدمت به مردم و پاسداری از خون شهدا.


منبع: https://www.irna.ir/news/84948132/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1

این ویژگی سیاست‌بازان بی‌تقوا است که برای از بین بردن رقیب (به زعم خود) موضوعاتی را مطرح می‌کنند که گرچه اصل موضوع حق و فضیلت است؛ ولی سیاستمداران صادق را در لابلای محذورات جای دهند.

«مهدی عرب‌صادق» معاون سیاسی حزب مؤتلفه در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار داده با اشاره به برخی اظهارات اخیر درباره نوشته است: امیرالمومنین در خطبه ۱۶۷ نهج‌البلاغه با دیدی وسیع و جهان‌شمول می‌فرمایند: «اتقوالله فی عبادهِ و بِلاده فَانَّکم مسئولونَ حتی عَن البِقاع و البَهائم»؛ یک سیاستمدار اسلامی لازم است واجد تمام ابعاد تقوی باشد.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی