دریچه هوا قیمت ساخت خرید انواع دریچه تنظیم هوا پخش نیرو سپهر مهار

اگر کولر آبی خود را در زمستان بپوشانید؛ از خرابی کولر جلوگیری خواهید کرد. بهتر است جنسی که خریداری می‌کنید از نوع برزنت کانتینر باشد تا از نفوذ رطوبت به داخل کولر جلوگیری کنید. همچنین با استفاده از کاور می‌توانید از ورود گرد و خاک یا سرما و باد به داخل کانال آب جلوگیری کنید. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

دریچه هوا قیمت ساخت خرید انواع دریچه تنظیم هوا پخش نیرو سپهر مهار

به طور کلی انواع دریچه‌ های تهویه از نظر محل نصب به انواع دیواری، سقفی یا دریچه‌ هایی که در هر دو مکان قابلیت استفاده را دارند، تقسیم می‌ شوند. انواع دریچه زیر فن کویلدریچه تنظیم هوا فن کویل یکی از انواع دریچه ها می باشد که دارای اشکال مختلفی است و با توجه به محیطی که در آن استفاده شده است از ابعاد و شکل های مختلف آن استفاده خواهد شد. این دریچه در رنگ ها و شکل های مختلفی تولید می شوند شامل چهارگوش، گرد، مثلثی میباشد و پره های آن قابل تنظیم می باشد. دریچه هوای مشبک بیشتر برای سیستم رفتِ هوا یا سیستمِ برگشتِ هوا استفاده میشود. در کلیه مکان‌هایی که در آنها از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت استفاده می‌شود، دریچه بازدید نیاز است.

دریچه هوا محصولی است که در دهانه ی انشعابات هوا در سیستم های تهویه مطبوع و هوارسان در منازل، ادارات، و مجتمع های اداری به کار می رود. فریم دریچه هوا ی پلاستیکی به صورت یکپارچه و یکنواخت و بدون انقطاع می باشد و همین امر باعث زیبایی بیشتر این محصول می شود . نحوه ی کارکرد دمپر دستی تعبیه شده بر روی ساختار بیرونی دریچه هوا به اینگونه است که تیغه های افقی جلویی را به حرکت در آورده و میزان فشار هوای عبوری از دریچه هوا تنظیم خواهد شد . هنگام طراحی دریچه هوا ی اسلوت عواملی چون سرعت جریان هوا و انیز ارتفاع نصب در محاسبات تاثیر گذار است . این دریچه هوا به طوز کامل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . دریچه‌های جهت دار استاندارد از آلومینیوم ساخته شده اند، اما اگر گزینه ارزان‌تری می‌خواهید، می‌توانید از دریچه‌های فولاد گالوانیزه استفاده کنید.

همچنین بهتر است بدانید که نام دیگری که برای دریچه تهویه در این صنعت نام گذاری کرده‌ تهویه آسیا اند، دیفیوز است. در واقع اهداف اصلی از خرید این وسیله پرکاربرد، می‌ تواند هدایت هوای تازه در جهت مورد نظر، تهویه کامل فضا‌های سر بسته، افزایش قابل توجه سرعت هوای ورودی به محل و کاهش صدا باشد. حال که با انواع دریچه تهویه آشنا شدید، نوبت به مبحث مهمی مثل قیمت دریچه تهویه خواهیم رسید.

  • کلیه کانال‌ها و دریچه هوا ارائه شده در مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.
  • از دیگر کار‌هایی که می‌توانید برای نگهداری کولر آبی در زمستان انجام دهید؛ تخلیه آب کولر آبی است.
  • شایسته است دریچه های تایلی را که تلفیق بین دریچه های سقفی چهارگوش با دریچه های گرد می باشد را نیز هدیه ای ارزنده به صنعت سقف کاذب ساختمان دانست.
  • این فروشگاه به دلیل فروش انواع مختلفی از دریچه‌ های هوا با کیفیت بالا، توانسته است تا در این زمینه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

اگر اطلاعات بیشتری از دریچه بلندگویی نیاز دارید می توانید به مقاله دریچه بلندگویی چیست، مراجعه کنید. همچنین در هر خانه ای ممکن است نیاز به دریچه بلندگویی پیدا کنید که می توانید از آپادانا کالا خرید خود را با کمترین قیمت به ثبت برسانید. دریچه تامین هوای پلاستیکی یکی از انواع دریچه های هوا است که به عنوان دریچه هواکش نما و دریچه خروجی هوا در هود بکار می رود.

دریچه هوای گرد آلومینیومی

این کالا که حدودا ۷ سال است که مهمان خانه ها شده است، قبلا فقط به صورت آلومینیومی تولید می شد. امروزه کارخانه های تولیدکننده، انواع دریچه هوا چوبی درپوش دار را در طرح های خطی دمپردار و قابل تنظیم‌ دمپردار تولید می کنند. کارگاه صنعتی تهران دما دریچه کولر چوبی را در ۱۰ رن متنوع تولید و عرضه می‌نماید. دریچه‌ هوای گرد شبیه دریچه‌های جهت دار هستند، اما به شکل های گرد هستند.

دریچه خطی 30 درجه با دمپر بلند آلنی

فرا تهویه در سال ۱۳۸۴ تاسیس و آغاز به عرضه انواع متعلقات تهویه نموده است. 3) اگر دستگاه پخت و پز خانگي براي مقاصد تجاري به كار رود، بايد به هود مجهز شود. 6) هواكش تخليه بايد به صورت مداوم روشن باشد و به يك سيستم برق اضطراري پشتيبان )متصل باشد. 3) اگر دريچه اي از نوع چوبي بر روي دهانه نصب مي شود، سطح آزاد آن نبايد بيش از 25 درصد ) محاسبه شود مگر آنكه كارخانة سازندة دريچه، عدد ديگري توصيه كرده باشد. 2) اگر دريچه اي از نوع فلزي بر روي اين دهانه نصب مي شود، سطح آزاد آن نبايد بيش از 75 ) درصد محاسبه شود مگر آنكه كارخانة سازندة دريچه، درصد ديگري توصيه كرده باشد. كيلوكالري در ساعت (يك فوت مكعب در دقيقه براي هر 2400 بي تي يو در ساعت ) انرژي معادل سوخت ورودي به دستگاه ها، باشد.

نصب دریچه خطی

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی