رییس بسیج سازندگی: ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی۲ خدمت‌رسانی می‌کنند

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: شهرستان کهنوج سرشار از ظرفیت های خدادادی است که اگر با نیروی انسانی، تجربه، نخبگی و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی نظیری می توان در آن انجام داد.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین به کمک نواحی مقاومت و سپاه های استانی در هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار مردم، می خواهد نمود و بروز خدمات بسیج را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان کهنوج و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: در چند سال گذشته خدمتگزاری و محرومیت زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته است و خدمت رسانی را وظیفه ماموریتی خود می دانیم.

سردار زهرایی گفت: همچنین در محله ه ای حاشیه شهرها نیز موضوعات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال را دنبال می کنیم.

رییس بسیج سازندگی: ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی۲ خدمت‌رسانی می‌کنند

وی ادامه داد: در هفته بسیج همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی را داریم و این یعنی مقاوم کردن اقتصاد توسط مردم و موتور پیشران این حرکت، صندوق های قرض الحسنه هستند.

به گزارش ایرنا با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه در شهرستان کهنوج آغاز شد.

وی با اشاره به سفر به شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان بیان کرد: امروز در این منطقه افتتاح چندین طرح محرومیت زدایی شامل آب شرب، ساخت مدرسه، مسکن محرومان و سایر مباحث مرتبط با رفع فقر و محرومیت را داشتیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: بسیج در نهضت خدمات مومنانه ۱۲ نوع خدمت ارائه می کند و در بحث محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان، تامین آب شرب و جاده سازی اصل کار ما در بسیج است.

شهرستان کهنوج در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84948337/%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%DB%B2-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C

سردار زهرایی افزود: امیدواریم با نقش آفرینی واقعی مردم و بسیج آنان بتوانیم زمینه ای را فراهم کنیم تا چتر انقلاب گسترده تر شود تا با همه اقشار بتوانیم کار کنیم و استان کرمان در این زمینه از استان های خوب و پیشرو است.

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی احداث صندوق های خرد و قرض الحسنه، طرح های اشتغالزایی، احداث نیروگاه های خانگی خورشیدی، ایجاد کارگاه های اشتغالزا و مشاغل خانگی با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در حال انجام است.

توسط منوچهر متکی

منوچهر متکی